Achterkant, meer specifiek de achterlichten aangepast

Hallo, ik vond dat de achterkant en meer specifiek de achterlichten er saai en goedkoop uitzagen.
Dus heb ik de lichten aangepast of beter, een extra'tje toegevoegd en nu ziet het er solider uit.
Graag jullie advies Achterkant zonder nummerplaat aangepast.jpg Zijaanzicht achter zonder kenteken aangepast.jpg
 

Henrik

Forumguru
Ons advies heb je denk ik niet nodig, want zo te zien zit het er al op. Of vraag je onze mening? Zijn het reflectoren die je hebt geplaatst? Persoonlijk vind ik het er wel netjes op zitten. Het voegt m.i. niet persé iets toe qua looks, maar doet er ook zeker niets aan af.
 
Hoi, het zijn reflecterende strips die ik 3 lagen SMOKE spray heb gegeven gevolgd door 2 lagen vernis ter bescherming en voor de glans.
Ik vind gewoon dat de Karoq een buitenbeentje is qua achterlichten. Alle andere Skoda modellen hebben gesloten lichtblokken (Kodiaq heeft wit,...) enkel de Karoq heeft een L-shape die dan spijtig genoeg niet over de volledige breedte doorloopt (Audi Q7).
En net daarom dacht ik eens iets anders te doen.
Bedankt voor je mening
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Anderhalf jaar geleden vond ik het al niks en het blijft een gemis. Zeker op een witte valt het extra goed op. Verbetering kan ik het niet noemen, wel iets meer smoel nu. Misschien komen er ooit aftermarket reflectoren voor de Karoq #gatindemarkt
 

JeSko

Forumguru
@Japanese Power

De Karoq is gewoon geen heel mooie wagen, geen afzicht, maar ook niets bijzonders. De Kodiaq heeft veel meer uitstraling en dat ligt niet aan de grootte.
 
Mijn bedoeling is eigenlijk om aan de bovenkant de LED lichten te verbinden met een reflecterende strip met LED ingebouwd zoals de Q7 maar ik heb nog niets bruikbaars gevonden.
Bovendien dient het SKODA insigne te verdwijnen hetgeen weer iets meer werk is.
Ik wou in elk geval niet gaan voor de overbelaste look zoals aangegeven (Suzuki,.....).
Thx voor de commentaar
 

JeSko

Forumguru
@De Stip

Je bent uiteindelijk beter af met de Karoq hoor, gewoon een nieuwere meer up to date auto met hogere zit, een SuperB zoals die van mij is alweer gedateerd aan het geraken. Enige voordelen die ik heb tegenover een Karoq is denk ik pure ruimte, en ik vind hem persoonlijk mooier, maar dat is persoonlijk.

@frankgillis68

Begrijp me niet verkeerd, het is gewoon puur een smaak kwestie, anderen zullen de Karoq weer mooier vinden dan een SuperB. En die hoge zit moet fantastisch zijn! Even heb ik op bruikleen een Peugeot met hoge zit mogen rijde, en dat rijd echt enorm comfortabel, veel overzicht, zacht geveerd maar niet te zacht, had ik deze s2 niet per toeval gevonden had ik waarschijnlijk nu ook in een soort SUV gereden.
 
Hierbij mijn Superb 3V naast de nieuwe Karoq.
Het is gewoon ruimte ruilen voor de zithouding en zicht over het verkeer, vooral ik de stad en tijdens files. Karoq Superb.jpg
 

JeSko

Forumguru
Mooie S3 zeg! Juiste kleur ook :D

Ja inderdaad, ietwat minder ruimte maar die hoge zit is een groot pluspunt, die zou ik in de toekomst ook zeker willen! Mijn vrouw en ik wilde die hoge zit nu eigenlijk al hebben maar goed, soms lopen de dingen anders.
 

De Stip

Forumguru
@WhiteSuperB , was maar een geintje hoor ;) Want over smaak valt niet te twisten en ben juist kei blij met onze Karoq. Voorwaarde is wel, dat het een Sportline Busisness betreft. Ik vind de overige uitvoeringen ook niet mooi en was bijna voor een ander merk gegaan, totdat de dealer mij tipte op deze Sportline uitvoeringen. Aangezien we de ruimte van een Kodiaq niet nodig hebben, kozen we voor een dikke Karoq met nagenoeg alle opties. Niet dat ik een lease budget had wat op moest hoor, want die van mij is "gewoon" betaald met de Ing pas :jaja:
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@De Stip

Uitvoering van een model bepaald veel inderdaad, als je de ruimte niet nodig hebt en het budget is groot genoeg om zo'n dikke Karoq te rijden ben je inderdaad het best af met een Karoq met alles op en aan. Toch leuk dat je al die toffe opties hebt:thumbsup:

Dat is sterk dat je dat kan, zullen er niet veel je nadoen dezer dagen, ik kan het bv al niet en zal het waarschijnlijk ook nooit kunnen:nono:
 

De Stip

Forumguru
@EdK , welke rente? Je moet onderhand betalen om het te boeken op je rekening.

@WhiteSuperB , ik heb "gewoon" even tussen aanhalingstekens gezet. Want het is nu ook weer niet zo, dat ik de flappen zomaar los in mijn kontzak heb hangen hoor. Er is hard voor gewerkt en de auto is voor ons ook een stukje hobby, dus dan mag dat iets meer kosten. Maar met een goede 2e hands en vooral een gezond & fijn leven, ben ik ook minstens zo blij, zo niet blijer.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan