Skoda Scala met Amundsen (MIB3?)

Johndoe44

Actief lid
Update.... inmiddels staat de auto bij de garage. Accu loopt ieder keer leeg. Ik heb aangegeven dat ik het pas terug wil als alles naar behoren werkt. Op dit moment is dat verre van.
 
Laatst bewerkt:

Johndoe44

Actief lid
Heel verstandig.
Ze hebben je toch wel een Scala meegegeven als vervangend vervoer waarin alles wèl goed functioneert?
Nee, geen scala meegekregen. Ze boden wel vervangend vervoer aan. Een citigo of een Fabia. Ik heb voor.beiden vriendelijk bedankt. Ik wacht het wel af...
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Oei, dat valt tegen
Vertel dat eens hier tegen allemaal de citigo en fabia eigenaars ... :arghh:
Niets mis met een Citigo of Fabia. Het is uiteraard wel geen Scala maar dan nog ...

Veronderstel dat het vervangend vervoer gratis was aangezien het een serieus garantiegeval is, dan is een fabia toch een goed voorstel. :arghh:
Niet iedere dealer heeft 20 vervangwagens staan.
 

Japanese Power

Donateur
Niets mis met een Citigo of Fabia.
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar als je als dealer een nieuwe auto aflevert (formaat Scala) en al vanaf begin komen deze problemen dan mag je toch wel een bijna soortgelijke vervanging meekrijgen. Een nieuwe klant en een nieuw geleverde auto, dan vind ik het vervangend vervoer niet op de maat. Maar goed, mijn mening vs. jouwe.

P.S. Gelukkig heeft @Johndoe44 nog 2 auto's voor de deur staan...
 

Johndoe44

Actief lid
Update.... Vanmiddag ben ik gebeld door de garage en de unit/module is vandaag binnen gekomen. Ze gingen verder sleutelen aan de auto en ik zal gebeld worden op het moment dat ze klaar zijn. Aangezien ze me nog niet gebeld hebben ga ik vanuit dat ze nog niet klaar zijn en morgen weer verder gaan. Ik ben benieuwd hoe het verder zal lopen.
 
Bovenaan Onderaan