Meet & Greet 5.1 : Cars and Coffee - inschrijvingen - 15 September 2019

Kom je ?


  • Totaal aantal stemmers
    20

leon-cupra

Forumguru
Ik gok op slechte aankoop/service ;)
Of hij dacht dat modale wagens in waarde stijgen en na een bezoek aan deze dealer vastgesteld dat het de slechtste investering is die je maar kan doen? :arghh:
Of hij heeft de nieuwprijs gezien van de nieuwste Skoda's? Gelukkig zat ik onlangs ook in een stoel toen de verkoper de nettoprijs toonde van een basis fabia combi :nono:

Ik stel voor dat we hiervoor een nieuw topic aanmaken ... kan nog plezant worden :deuk:
 

Cordoba

Forumguru
Traumatische ervaringen leiden vaak tot vermijdingsgedrag. In dit geval betreffende de plaats waar de traumatische gebeurtenis heeft plaatsgevonden.

Is beetje overdreven zeker ;)
In het slechtste geval hou je er een financiele kater aan over na een bezoek aan een dealer maar een trauma ....:pieker:
Tist gaat dan wss heeeel veeeel plaatsen moeten vermijden :deuk:

Nog een geluk dan, dat het aantal dealers de laatste decennia fors is ingekrompen, anders kon ie nergens meer naartoe.
 

Tuner111

Forumguru
Dankzij ProTech Monte-Carlo Waasland & Vondelmolen Peperkoek - Pain d’épices Mogen we jullie een mooie en lekkere goodiebag aanbieden. Zolang de voorraad strekt !

See you all @ Meet & Greet: Cars and Coffee

69617306_10219758764629911_2573251465518776320_o.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Zo goed als zeker dat ik voor een andere meeting in Noord-Holland kies, en de meetings zijn te ver uit elkaar om te combineren.
 

Antera

Donateur
De volgende zal ik me weer melden. Zal smorgens rond 7 uur en savonds rond 10 uur zwaaien als we er langs komen.
 

Cordoba

Forumguru
Ach ja, je moet met auto's simpel beginnen Bram, eerst maar iets onbetrouwbaars Italiaans zoals Lamborgini, en dan later een degelijke auto zoals Skoda. ;)
Mooi om te lezen dat het zo'n succes is geweest. :thumbsup:
 

casejunky

Forumguru
Ach ja, je moet met auto's simpel beginnen Bram, eerst maar iets onbetrouwbaars Italiaans zoals Lamborgini, en dan later een degelijke auto zoals Skoda. ;)
Mooi om te lezen dat het zo'n succes is geweest. :thumbsup:


Gelukkig komen ze van dezelfde familie af ;)
 
Bovenaan Onderaan