Deurhendel stuk

philippe bakker

Forumguru
plots gaat de deur aan de bestuurderskant niet meer open. wel langs binnen maar niet langs buiten. dus kan ik eerst een andere deur opendoen en vervolgens langs binnen de deur openen om in te stappen. ik bel dus naar de Skoda garage om een afspraak te maken. zeggen ze: wat is het probleem? ik leg het uit en hun reactie is: das vast de warmte. kom maar zo langs en we fixen dat direct. ok dacht ik. daar aangekomen moest ik nog 20 min wachten tot men ernaar keek. en dan het verdict : ja das helemaal kapot dat moet worden besteld dat gaat 3 weken duren.... dus voor niets naar de garage gereden :(. en dan hun strategie qua onderdelen.... komaan zeg als dat 3 weken moet duren. nu kan ik 3 weken lang als een idioot in mijn auto klauteren. (of alle ramen openen met de afstandsbediening)
 

EdK

Forumguru
Tsja je kunt ok ff met de slotenmaker in Apeldoorn bellen en daarna toe rijden...
Kost je misschien 6 uur dan vanuit het vlaamse
 

Cordoba

Forumguru
Philippe, al geprobeert om via een demontagebedrijf het juiste onderdeel te vinden, dan hoef je er tenminste geen 3 weken op te wachten.
 

Jessedew

Senior Member
Andere garage zoeken:maakmegek: koekebakkers die dealers. Ga alleen naar de dealer als mijn dorpsgarage het niet meer weet. (dat is niet zo snel als het motorisch is, alleen bijvoorbeeld een panoramadak van mijn Audi werd hem daar niet)
 

philippe bakker

Forumguru
Andere garage zoeken:maakmegek: koekebakkers die dealers. Ga alleen naar de dealer als mijn dorpsgarage het niet meer weet. (dat is niet zo snel als het motorisch is, alleen bijvoorbeeld een panoramadak van mijn Audi werd hem daar niet)
Ik weet 1 ding! Hierdoor gaat de volgende geen Skoda meer zijn ! Alee 3 weken Uw deur openen langs een ommetoer
 

Hakar

Donateur
Phillippe zijn nieuwe auto.

IMG_0269.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Jessedew

Senior Member
Ik weet 1 ding! Hierdoor gaat de volgende geen Skoda meer zijn ! Alee 3 weken Uw deur openen langs een ommetoer

Ja, laat je het daar vanaf hangen? Natuurlijk is het vervelend, dat zonder meer, maar dan heb je verder nog wat te mopperen op Skoda mag ik aannemen? Ik rijd overigens alleen maar Skoda omdat het goedkoper is dan Volkswagen. Audi is mijn favoriete merk, maar nu even niet in de situatie dat ik even een mooie A6 kan kopen en onderhouden.
 

philippe bakker

Forumguru
Ja natuurlijk. Een klant 3 weken in de kou laten staan vind ik niet kunnen. Ik ben niet zo merk gebonden en de prijs is niet zo’n issue voor mij.
 
Bovenaan Onderaan