Move & Fun systeem software probleem

Goedenavond,

Ik heb een probleem met het herstellen van software op de Garmin Move& Fun.
De gehele software is beschadigd en ik heb deze (per abuis) ook gewist, het apparaat word ook niet meer herkend door Fresh.

Ik wil de firm/software nu handmatig op het systeem plaatsen deze is echter op geen enkele manier ergens te vinden.

Hopelijk kan iemand mij hier bij helpen?? Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Michael Haverlach
 

AndreM

Forumguru
Een goede leer voor de volgende keer. :pieker:
NOOIT meer formatteren. :banghead:
De meeste problemen die hier voorkomen met de kaarten voor de navi is formatteren.
Ik begrijp niet waarom mensen zo gek zijn op formatteren, dat doe je toch ook niet 4 x per jaar met je pc?
Gewoon de oude data verwijderen van je SD, USB of wat dan ook en de nieuwe weer erop zetten. ;)
 

EdK

Forumguru
De meeste problemen die hier voorkomen met de kaarten voor de navi is formatteren.
Ik begrijp niet waarom mensen zo gek zijn op formatteren, dat doe je toch ook niet 4 x per jaar met je pc?
Gewoon de oude data verwijderen van je SD, USB of wat dan ook en de nieuwe weer erop zetten.
Alleen is het in dit geval geen SD kaart mar gewoon de gehele unit
Dus net als met de Garmin of TT hang je de hele unit via de USB aan het interpret...:pieker::pardon:
 

AndreM

Forumguru
@EdK ik ken dat, mijn vrouw heeft dat ook in de vorige auto gehad.
Maar de problemen zijn toch begonnen met formatteren/wissen.
Als je namelijk op de Move & Fun nieuwe kaarten wil zetten gebruik je hiervoor speciale software d.m.v. een account van de Move & Fun die het vanzelf installeert.
Er komt geen wissen aan te pas, de kaarten worden namelijk overschreven. :jaja:
 

Arnout84

Senior Member
Tijdens het herstellen van de fabrieksinstellingen in Garmin/Navigon Fresh wilt het systeem nog wel eens gebrickt worden....
 
Bovenaan Onderaan