Nurburgring editie 2019 - 29 Juni 2019 - Inschrijvingen

Tuner111

Forumguru
Beste skodakes !


Net zoals vorig jaar gaan we gezellig met zen allen een dagje naar de ring op "29 Juni 2019"

Dit jaar gaan we het een beetje anders aanpakken. We starten niet in kerpen zoals enkele jaren maar in Eupen. Zo gaan we via de leuke b wegen naar "De Ring"

De weg die we gaan rijden word later dit jaar bekent gemaakt ook zal een roadbook worden gemaakt zodat iedereen de weg op zijn eigen tempo kan afwerken en kan genieten van het mooie eifel gebied.

De rit vanuit eupen naar de ring is een kleine 135 km lang en zit vol zeer leuke wegen en zichten !

Eens aan de ring gaan we gezellig iets eten en dan eventueel een rondje over de "groene hell" voor iedereen die het wil
1f642.png


Dit alles gaat door op 29 Juni 2019

Facebook event: https://www.facebook.com/events/318385032119502


Ik hoop iedereen weer te zien !

Jij komt toch ook hé ?!

Groetjes Bram

om de sfeer wat op te snuiven hier enkele beelden van vorig jaar:

De volledige rit met mijn stem :D


Wie gaat er mee ?
@Tuner111
...
 

Spector

Forumguru
Leuk hoor, nog gekeken naar mijn route tips van vorig jaar? ;)

Helaas kan ik er wederom niet bij zijn, is het weekend van de Formule 1 GP van Oostenrijk waar ik voor het derde jaar naar toe ga.
 

Tuner111

Forumguru
Leuk hoor, nog gekeken naar mijn route tips van vorig jaar? ;)

Helaas kan ik er wederom niet bij zijn, is het weekend van de Formule 1 GP van Oostenrijk waar ik voor het derde jaar naar toe ga.

ja hoor ! we gaan mss een deel er van doen..
 

JurgenM

Forumguru
Dag Bram,

Mijn schoonbroer trouwt die dag dus kan er niet bij zijn.
Spijtig want het was een leuke ervaring vorig jaar.
 

Japanese Power

Donateur
Ha Bram. Zoals het er nu naar uitziet hoop ik de 29e ook een dagje bij de Ring te vertoeven maar ik ga wel op eigen gelegenheid met een goede maat van me en 3 kinderen. Wellicht komen we elkaar daar nog tegen. :jaja:

Ik heb deze afspraak een tijd geleden al gemaakt maar zie nu ik dit topic opzoek de datum van de 29e staan.
 

Tuner111

Forumguru
Ha Bram. Zoals het er nu naar uitziet hoop ik de 29e ook een dagje bij de Ring te vertoeven maar ik ga wel op eigen gelegenheid met een goede maat van me en 3 kinderen. Wellicht komen we elkaar daar nog tegen. :jaja:

Ik heb deze afspraak een tijd geleden al gemaakt maar zie nu ik dit topic opzoek de datum van de 29e staan.

heel goed ! :)

was wat druk vandaar het late antwoord :D

nog maar 1 maand weg ! :D
 

Japanese Power

Donateur
Helaas. Ben een van de weinigen die gebruik maken van de Social Media. Dus ook geen FB. Zal je wel even een PB sturen met m’n 06.
 
Bovenaan Onderaan