Embleem aanpassen

CBreedijk

Donateur
Gewoon grof opschuren en dan iets fijner en zeer goede primer gebruiken. Ik heb de mijne in primer gezet met impa uniprimer. Krastest uitgevoerd, blijft er mooi op, geen afschilfering. Morgen in de lak zetten

En??????

Gelukt? Hoe ziet t er uit?

Heb mijn emblemen gisteren geschuurd, grof, middel, fijn.
En de chromen delen ik de etch primer gezet.

Vanavond de gisteren gespoten delen in de “gewone” primer 2 lagen.
En de zwarte achtergrond (die wit moet worden) eveneens in de “gewone” primer gezet.

Laatst genoemde ben ik echter niet tevreden over, dus die gaat morgen (of overmorgen) weer onder handen genomen worden met schuurpapier. Zin in NOT.
 

Witte76

Forumguru
En??????

Gelukt? Hoe ziet t er uit?

Heb mijn emblemen gisteren geschuurd, grof, middel, fijn.
En de chromen delen ik de etch primer gezet.

Vanavond de gisteren gespoten delen in de “gewone” primer 2 lagen.
En de zwarte achtergrond (die wit moet worden) eveneens in de “gewone” primer gezet.

Laatst genoemde ben ik echter niet tevreden over, dus die gaat morgen (of overmorgen) weer onder handen genomen worden met schuurpapier. Zin in NOT.
Alles is gelukt, wel nog polieren met de hand. 1524332899948.jpg
 

Witte76

Forumguru
O ja, nog een vraag: welke tape ga je gebruiken om het embleem weer te bevestigen?
2de logo besteld bij superskoda om eens te kunnen vergelijken als zelf maken beter is of niet.
3 lagen kleur en 3 lagen vernis gezet
Ik heb een nieuw embleem besteld toen, wat ik heb gedemonteerd. Daar zit al de juiste plakker op
 

Horkje

Forumguru
O ja, nog een vraag: welke tape ga je gebruiken om het embleem weer te bevestigen?


Ik heb zelf een dubbelzijdige tape met buitenkwaliteit gebruikt. Op zich denk is dat dat niet het belangrijkste is.

Een volgende keer ga ik sowieso iets beter op de dikte van de tape letten. Nu was deze iets van 2 á 3 millimeter dik. Ik denk dat dat net iets te dik is.



Maar goed, bij mij zit het er na net zes maanden nog goed op en ziet het er ook nog prima uit. De voorkant destijds zelf gespoten en de achterkant laten spuiten. Zit toch wel enig verschil in als je goed kijkt. Schijnt te komen dat met een spuitbus eigenlijk niet met voldoende kracht kunt spuiten.
 

SkodaFabiarijder

Actief lid
Bij AliExpress een voor en achter embleem nieuwe stijl gekocht voor mijn fabia 2, vandaag vervangen en ging erg makkelijk met föhn en plastic spateltje!
Er zat dubbelzijdige tape achterop de emblemen bevestigd en hier heb ik ze mee vastgeplakt/gedrukt.
Wel vraag ik mij af of ivm de waterdichtheid van de kofferbak, er nog iets van kit oid om het embleem moet.

Wat zijn jullie bevindingen hiermee?
 

Bijlagen

  • EFC6263E-FF26-4FA3-9048-A19D069EBD51.jpeg
    EFC6263E-FF26-4FA3-9048-A19D069EBD51.jpeg
    675,4 KB · Weergaven: 150
  • CE7EB44B-F62A-4182-B398-CC04D32846DD.jpeg
    CE7EB44B-F62A-4182-B398-CC04D32846DD.jpeg
    847,9 KB · Weergaven: 167
  • E8FA6197-0618-4863-8DEE-51F297771DA1.jpeg
    E8FA6197-0618-4863-8DEE-51F297771DA1.jpeg
    966,7 KB · Weergaven: 142

bobbl

Forumguru
Bij AliExpress een voor en achter embleem nieuwe stijl gekocht voor mijn fabia 2, vandaag vervangen en ging erg makkelijk met föhn en plastic spateltje!
Er zat dubbelzijdige tape achterop de emblemen bevestigd en hier heb ik ze mee vastgeplakt/gedrukt.
Wel vraag ik mij af of ivm de waterdichtheid van de kofferbak, er nog iets van kit oid om het embleem moet.

Wat zijn jullie bevindingen hiermee?
Als het goed is, is je kofferdeksel waterdicht met een goed geplakt logo!
 
Bovenaan Onderaan