Ik houd jullie in de gaten.

ougie

Forumguru
Hallo, ben twee maanden geleden overgestapt van Octavia 20TDI naar Subaru Forester20X. Heb de Octavia 7 jaar gereden en ben net zo lang lid van dit forum. Om redenen van km/j ben ik van de diesel afgestapt. Ben een oud Subaru rijder, vandaar.
Maar omdat ik eigenlijk een klein stadsautootje voor mijzelf en vrouw erbij wilde hebben heb ik er tijdelijk een Justy, ook Subaru dus bij gekocht.
Mijn bedoeling is eigenlijk om een Citigo aan te schaffen, maar heb niet zo'n zin gelijk een nieuwe te kopen.
Vandaar de enigsinds dreigende naam van dit topic.
Ik houd de Citigo rijders dus inderdaad in de gaten, om zo over een jaartje een goede keuze te kunnen maken.
 

Hetzer

Forumguru
Ik vind het Citigo-Trio qua afwerking en rijeigenschappen, gadgets e.d de top van de huidige stadauto's
De nieuwe Picanto komt ook aardig in de buurt ,echter deze is deze alleen, mooi in de 3 deurs uitvoering.

Ik rij in volle tevredenheid in de Citigo, qua ruimte voor en op de achterbank doet deze niet onder aan de huidige F-2 HB.
IMHO,qua afwerking overftreft hij de huidige Fabia.
Naar alle waarschijnlijkheid komt medio volgend jaar er bij ons, een tweede Citigo bij.
 

Inge

Lid
Ik sluit me bij Hetzer aan - ben ook uitermate tevreden over de Citigo - mijn vorige was een Opel Corsa, die ietsje groter is doch mis de ruimte niet.
Rijgedrag is prima, stoelen zitten perfect en het is allemaal heel netjes afgewerkt.

Dus als ik jouw was zou ik niet een jaar wachten! :winkie:
 

Tino

Senior Member
Ougie houd de Citigo rijders dus maar in de gaten, om over een jaartje een goede keuze te kunnen maken.
Over een jaartje als de RS/GT Citigo uit komt heb ik een mooie 1 jaar oude elegance voor je:)
 

ougie

Forumguru
Klopt Michel, de auto's zelf schijven niet veel af.
Het zijn vaak de extra luxe die je in de 2e hansjes qua prijs niet echt terug vindt.
Terwijl diegene die hem nieuw heeft aangeschaft dit zeker als extra heeft bij moeten betalen.
Heb afgelopen dagen in een 3 deursje gezeten, zit toch echt perfect hoor.
Tot nog toe eigenlijk alleen maar lof voor de Citigo, vast een goede zet van Skoda in deze tijden van crisis.
 

ougie

Forumguru
Inderdaad Michel, we zijn nu een jaartje verder en de prijzen willen nog niet echt zakken.
De Justy rijdt trouwens nog prima.
Ik zoek nog effe door.:thumbsup:
 

ougie

Forumguru
Denk laat ik dit ouwe topic eens naar voren halen.
Van april 2014 tot een klein maandje geleden deze mooie gele Citigo gereden, en wel, tot zeer grote tevredenheid.
Nooit iets erg bijzonders aan gehad. Nu stond hij laatst op een tonnetje en ik moet nog een kleine 4 jaar werken voor ik op mijn lauwere kan gaan rusten, dus ik dacht, laat ik eens op Gaspendaal.nl gaan neuzen.
Daar vond ik, jawel, wederom weer een gele, (nu honing geel) VW Up van 2 jaartje oud en 27.000 op de tellen.
Het is een High Up met 17" slofjes, multifunctioneel stuur, PDC, achteruitrijcamera, etc, etc.
Hier hoop ik dus nog een paar jaartjes mee te kunnen sturen. En als de Forester het dan ook net zo lang vol houdt, ruil ik tegen die tijd het hele spul in, tegen een voor mij, dan wellicht betaalbare Kodiaq. Tenslotte moet iemand de caravan terekken.
Ik blijf dit forum dus gewoon trouw.
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Allemaal goed om te horen. En de UP zal je ook veel plezier mee hebben. Geniet er zeker van en het forum is er voor iedereen
 
Sinds een week rij ik in een citigo. Het is een demonstratiemodel geweest, dus qua kilometerstand en aanschafprijs is de kop eraf (8 maanden oud en 15.000 km)

Heb de ambition onder m’n kont en ben zeer tevreden! Rijgedrag goed zowel stad als snelweg, veel opties op en aan de auto. Ik vind het echt een aanwinst
 

ougie

Forumguru
Sinds een week rij ik in een citigo. Het is een demonstratiemodel geweest, dus qua kilometerstand en aanschafprijs is de kop eraf (8 maanden oud en 15.000 km)

Heb de ambition onder m’n kont en ben zeer tevreden! Rijgedrag goed zowel stad als snelweg, veel opties op en aan de auto. Ik vind het echt een aanwinst

Janneke, jij houdt ook van flitsende kleuren zie ik.:thumbsup:
 

ougie

Forumguru
AFzke0dsIcJwjrK9Io48pc0W_27kj5V4JJOVnZKJPLcO6JlC-wjr91J_luGb7V0by838TkXAseIgwtyu2c4gBEJqkqT4gcXdEwd0qjNmXXhmz-IejOaFbruuyjgEjXMt6-nl5Bx_o8s-fiHPcJATQWmwwUFEUNZ4QN2uPcmfCn1zisggGkDZnLj299WJWAid5aILntyojY5ltSOC2cNrAbFRspz8W-izeVNd3aPDG72qOVbrPC17F3tp8Dw7nemjWQJ1eJzHxAMlcf7DIfYTEMLICIiU5YAQbwBVR_CHo1HLecuoK-k77E4_vWPCPYd7ojAXShiunGggXJPi_rs_ZpvET5QWbTM9ClnV3yr4tg84Iw17Efb57U8lMkf0L9mzkjstVkBaIQgA3cgFy_R_H-MFPb2wgtqQjr0dtxJTj2ZNEwrRE_Zu218UJED2F3K9LxN4FKfatk6cpGVyMv22oVgXpg8rdLZxKIMcKacEQw9NB82BR4iPctveY_Inn_-be6ESGj6YHiF_7MJRYs0GvvVVO7Y26OyfmeJdnmMhjIUbiXd7pprUNDekzg6e0Q63cX0_GW839vzsn3hbEIZhzv7AwngZj5a6ioplFg2fXVbidN64QZ0Q-oN_QJBaoRMr3-t_DVpfdxbrXq7aGpesAl7_S1u1FRQ=w1347-h932-no
 
Mijn vorige auto was een Ford Ka (2004) in kanariegeel. Deze raakte ik nooit kwijt op een parkeerplaats. Kon haar altijd terugvinden.

Er rijden in Nederland vele auto’s rond in de kleuren zwart, grijs, wit en soms rood. Ik wil géén eenheidsworst zijn, vandaar de opvallende kleur
 

ougie

Forumguru
Mijn vorige auto was een Ford Ka (2004) in kanariegeel. Deze raakte ik nooit kwijt op een parkeerplaats. Kon haar altijd terugvinden.

Er rijden in Nederland vele auto’s rond in de kleuren zwart, grijs, wit en soms rood. Ik wil géén eenheidsworst zijn, vandaar de opvallende kleur
:thumbsup:
Daarom heb ik nu weer voor geel (honinggeel) gekozen.:yeah:
 

ougie

Forumguru
Dan zijn wij kleurrijke types, toch? Geen zwart/wit kijkers. We zien het zonnig in

ja, alleen ben ik als Feyenoord fan vandaag wat minder zonnig, ik lees dat jij uit Rotterdam komt, als je van voetbal houdt zul je ook iets minder zonnig zijn vandaag.
 
Bovenaan Onderaan