van RS naar FR

philippe bakker

Forumguru
Balen van de ster/barst.
Bij repareren kan dat prima bij zo'n glasboer.

Mocht de ruit vervangen moeten worden zou ik bij de dealer doen ivm de systemen bij de spiegel.
De rekening bij ons was €980,- voor de vervanging, uiteraard voor ons alleen eigen risico van de verzekering.
Wij hebben ook verwarmde voorruit.
Maak wel tijdig een afspraak bij je dealer, deze zal de ruit moeten bestellen.
Mijn schoonpa heeft een nieuwe fabia en er was een mega barst in zijn voorruit. Natuurlijk had hij er geen verzekering voor want de 80 euro per jaar was teveel. Bij Carglass kostte het 600 euro. Bij Skoda zelf 450 euro en hij heeft op internet een Hollandse zelfstandige gevonden die het voor 350 euro deed....
 

Spector

Forumguru
Mijn schoonpa heeft een nieuwe fabia en er was een mega barst in zijn voorruit. Natuurlijk had hij er geen verzekering voor want de 80 euro per jaar was teveel. Bij Carglass kostte het 600 euro. Bij Skoda zelf 450 euro en hij heeft op internet een Hollandse zelfstandige gevonden die het voor 350 euro deed....

Maar is dat ook met vooruitverwarming en technische snufjes in de spiegel?
 

Spector

Forumguru
Knippers en achteruitrijverlichting vervangen door LED:

IMG_1203.JPG IMG_1204.JPG

Moeilijk te zien in daglicht, maar vooral de achteruitrijverlichting geeft een boel meer licht dan de standaard peertjes.
 

s-line

Forumguru
Ik wel!
Hoe vaak ik auto’s krijg die door die prutsers zijn verklo....
Van lekkage tot diep in het metaal gesneden/gezaagd (of in de bekleding en zelfs dashboard)met de bij behorende roestvorming daarna... bij ons op de zaak komen ze er ook niet meer in. Wij doe het alleen nog maar zelf en met de plaatselijke ruitenboer.
 

s-line

Forumguru
Klopt helemaal. Bij dat soort bedrijven krijgt een nieuwe medewerker ff een spoedcurses en dan hup de weg op.
0 begeleiding of dergelijke, en zeer grote wisseling van personeel. Kortom niet voor mij..
 

Spector

Forumguru
Carglass mag bij mij ook alleen een sterretje reparen. Als de gehele ruit vervangen zou moeten worden dan ga ik naar dealer.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Ik heb een omnium en vorige keer is car glass bij mij thuis in mijn garage de herstelling komen doen op de datum die ik vroeg en het kostte me 0 niks nada
Maar je betaald verzekeringspremie en van dat geld wordt o.a CarGlass betaald. Tja daar zie je niks van maar het gaat degelijk uit jouw portemonnee
 

s-line

Forumguru
Je omnium is toch echt behoorlijk meer lijkt mij. Daar betaald de verzekering gewoon van. Dus sigaar uit eigen doos
 
Bovenaan Onderaan