Octavia_II
Actief lid
mogen we nu weer ontopic ? Velgen hebben weinig te doen met daglichtschakelingen.
Behalve als ik mijn velg in jouw daglichten "parkeer" ! :1761:
mogen we nu weer ontopic ? Velgen hebben weinig te doen met daglichtschakelingen.
Bij deze ik heb nog geen antwoord op mijn vraag!! wie weet het antwoord??
kun je op een R-1/F-2 via vag-com, de instellingen zo aanpassen dat alleen de mistlichten aangaan en niet de dim en achterlichten van de auto??
kun je op een R-1/F-2 via vag-com, de instellingen zo aanpassen dat alleen de mistlichten aangaan en niet de dim en achterlichten van de auto??
Ik denk de Polo aangezien de nieuwe Polo op dezelfde bodem zal krijgen als de Fabia nu heeft
Kom een keer langs zou ik zeggen, ik ken niemand met een Roomster, dus kan het ook niet uitproberen voor je.
@Nomad ik wel best wel een keer op jouw aanbod in gaan, ik ben benieuwt wat er allemaal mogelijk is,
Misschien kunnen we samen? Bij mij zit de daglichtschakeling er al in (of op) vanaf fabriek.
lijkt me een goed en een leuk idee!!
Ga je je mooie wagen alweer inruilen dan :icon_smile_questionIk kwm gistern een golf-5 tegen met alleen de mistlampen aan , dus geen overige verlichting, DIT WIL IK DUS OOK!!!!!
Ik kwm gistern een golf-5 tegen met alleen de mistlampen aan , dus geen overige verlichting, DIT WIL IK DUS OOK!!!!!
Ik kwm gistern een golf-5 tegen met alleen de mistlampen aan , dus geen overige verlichting, DIT WIL IK DUS OOK!!!!!
Dat zijn dus niet de mistlampen, maar dagrijlichten. Want je mag niet zomaar met enkel mistlampen rondrijden.
toch werd in die Golf de mistlampen (inde bumper) gebruikt als zijnde dagrijverlichting.
Het lijkt me gewoon leuk om dat ook te hebben, en nog meer ik ben benieuwd of het technisch ook mogelijk is.
je krijg dan dit effect, zoals op de foto
Een Fabia II heeft volgens mij geen mogelijkheid voor twee lampen in de mistlampen (1 * mistlampje en 1 * dimlicht), dus lijkt het me technisch niet mogelijk. Of je moet nog het e.e.a. aan de oorspronkelijke mistlampen willen verbouwen, maar dat betekent dus minimaal een gaatje per mistlamp boren.