Nieuwe edities; Karoq Scout en Sportline (gedachtes en ideeën)

Ze zijn vanaf februari te bezichtigen in showrooms in België.
Heb geïnformeerd en de Sportline is leverbaar vanaf eind mei.
De Sportline komt wel zonder elektrisch regelbare voorzetels en zonder de optie van het Varioflexsysteem. Dat laatste vind ik toch spijtig, want dat maakt de Karoq net zo'n praktische wagen.
 
Vandaag op autosalon van brussel de karoq sportline gezien. De karoq kan een saaie auto zijn . Maar de sportline doet hem goed. Wat jammer toch dat er geen multilink as onder zit. Bij de ateca wel maar afwerking en dashboard in de skoda is vele malen mooier. Q3 het mooist maar deze sportline zeker kandidaat als opvolger voor oct 3. Ben benieuwd of karoq een lekkere autowegtijger is als mijn oct diesel die sneller lijkt te gaan worden. Tzt goede proefrit maken en misschien tegen deinen maar eibach eronder.
 

SuperBeeb

Forumguru
Volgende variant: de Scout Sportline.
En daarna de Octavia Scout RS: eerst hoger op de poten en met extra plastic, en daarna weer verlaagd. Ook als Station Cabrio leverbaar :D
 

Marto

Nieuw lid
Hi there, ik heb de auto net besteld (lease). Ook maar direct een accountje aangemaakt!

De standaard versie vind ik persoonlijk een schitterende auto voor mijn vader ;). De sportline past daarmee een stuk beter in mijn straatje. Ik heb de 1.6 TDI besteld; ik mocht helaas geen benzine motor of een krachtigere diesel.

Levertijd zou volgens de dealer, Van Udenhout, maar circa 8 weken zijn.
Even afwachten of dat echt zo is!

Groet,
 

carock

Lid
Hier is de keuze gevallen op de sportline 1.5 TSI in Moon White, met Comfort en Functiepakket. Verwachte levertijd eind Augustes :shutup:
 

Tol

Lid
Dit jaar mag die van mij ook vervangen worden en mijn keuze gaat uit naar dee 1.5 Sportline met Comfort en Navigatie, Sunroof en trek haak.. is compleet zo!

Wilde altijd wit maar geloof dat dit nu wel zijn tijd heeft gehad. Steel grey is wel cool.. maar twijfel zeer om geweer weer de altijd goed kleur zwart te nemen.
 
Laatst bewerkt:

fvlokven

Nieuw lid
Ik vind die steel grey icm de zwarte accenten wel erg gaaf!

Heb zelf nu ook een offerte aangevraagd voor een Karoq Sportline 1.5 DSG Steel grey met comfort pakket, functie pakket en panoramadak. (verwacht dat deze laatste nog wel gaat vervallen, maar niet geschoten is altijd mis ;) )
 
De sportline is inderdaad een mooie uitvoering, heb lease-offerte aangevraagd voor een 1.6 TDi DSG en een 1.5 TSI DSG in het zwart met Comfortpakket, functiepakket en navigatieplus. Eens kijken welke optie het goedkoopste wordt qua bijtelling/eigen bijdrage. Groot nadeel van de 1.5 tsi vind ik wel de levertijd.
 

De Stip

Forumguru
Ik ben niet nieuw op deze site, maar het lukt me niet om mijn inlog gegevens boven water te krijgen, vandaar een nieuwe account :) Ik ben bezig met de aanschaf van een Karoq 1.5 TSI DSG Sportline. We twijfelen nog over de kleur. Steel Grey vinden we mooi, maar wat doet die lak op termijn? Is het net zo sterk als een metallic lak? Of word hij dof, net zoals dat vroeger met een rode auto ging, die ik ooit reedt? Brilliant Silver en de kleur Quarz Grey (van onze huidige Octavia) vinden we ook nog steeds mooi. Ook twijfelen we over de aanschaf van de optie navigatie plus pakket met Columbus. Natuurlijk is het grotere scherm erg mooi, maar de originele ziet er ook puik uit. Is er iemand die mij kan vertellen waarom ik juist wel die Columbus zou moeten bestellen? Want misschien zie ik iets over het hoofd? En dan die mooie, wegklapbare trekhaak. Een mooie optie, voor een aantrekkelijke prijs. Maar wat blijkt? Bij deze trekhaak is het maximale gewicht van de caravan maar 1200kg ipv 1500kg, als je de trekhaak er bij aflevering op laat monteren. Voordeel van de af fabriek gemonteerde haak, schijnt een aangepaste koeling te zijn. Al met al nogal lastig om een goede keuze te maken en vandaar dat ik jullie om advies vraag.
 

Japanese Power

Donateur
We twijfelen nog over de kleur. Steel Grey vinden we mooi, maar wat doet die lak op termijn? Is het net zo sterk als een metallic lak? Of word hij dof, net zoals dat vroeger met een rode auto ging, die ik ooit reedt?

Voor het antwoord hierop quote ik even uit een ander topic:

Unilak heeft bij VAG ook gewoon een blanke laklaag en er zitten geen laagjes extra op of zo. Het zijn gewoon extra "metaaldeeltjes" die eenvoudig verwoord door harsen aan de verf toegevoegd worden maar dat zal @s-line veel beter kunnen uitleggen

Nog een plaatje bij het kleurenpraatje :jaja:

Bekijk bijlage 71789

Skoda werkt of het nu metallic is of Uni met 5 lagen volgens bovenstaand principe
 
Bovenaan Onderaan