Meet & Greet 5.0 - 23 maart 2019 - Inschrijving

Wie komt er?


  • Totaal aantal stemmers
    40
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers..

Hier is hij dan... De voorjaars meeting van 2019 ! :rockon::dankje:

Zoals elk jaar organiseer ik een leuke meeting voor dit forum en nog andere mensen. En zoals elk jaar vraag ik enkele bedrijven die langs komen om het een en andere te vertellen en waar we allemaal iets van bijleren. Welke deze zijn komen jullie later te weten ! wel komt onze eigen @Antera langs om een leuke demo te geven wat mogelijk is met VCDS.. hij zal ook op de meeting op vraag enkele dingen bij de deelnemers aanpassen.. prijzen kan je bij hem verkrijgen..

Doel van de meeting is gewoon samenkomen en lekker praten over onze wagens en het bewonderen van al dit mooi.

Dit alles gaat door op "Zaterdag 23 Maart 2019"

eten en drinken zal voorzien worden en ik hoop dan onze eigen bakker (@philippe bakker ) zijn lekkere koeken weer ter beschikking stelt. ;)


We komen samen aan garage auto center waasland (http://autocenterwaasland.be/nl)

"Grote Baan 80 - 9100 Sint-Niklaas"

Inschrijven kan tot de dag ervoor. Gelieven ook aanwezig te zetten op de facebook Event page


Dit is onze facebook event page: https://www.facebook.com/events/291141441596000/

Allen meer dan welkom !!

Wie komt er ?
@Tuner111..
 

CDK

Forumguru
Hier is hij dan... De voorjaars meeting van 2019 ! :rockon::dankje:

Zoals elk jaar organiseer ik een leuke meeting voor dit forum en nog andere mensen. En zoals elk jaar vraag ik enkele bedrijven die langs komen om het een en andere te vertellen en waar we allemaal iets van bijleren. Welke deze zijn komen jullie later te weten ! wel komt onze eigen @Antera langs om een leuke demo te geven wat mogelijk is met VCDS.. hij zal ook op de meeting op vraag enkele dingen bij de deelnemers aanpassen.. prijzen kan je bij hem verkrijgen..

Doel van de meeting is gewoon samenkomen en lekker praten over onze wagens en het bewonderen van al dit mooi.

Dit alles gaat door op "Zaterdag 23 Maart 2019"

eten en drinken zal voorzien worden en ik hoop dan onze eigen bakker (@philippe bakker ) zijn lekkere koeken weer ter beschikking stelt. ;)


We komen samen aan garage auto center waasland (http://autocenterwaasland.be/nl)

"Grote Baan 80 - 9100 Sint-Niklaas"

Inschrijven kan tot de dag ervoor. Gelieven ook aanwezig te zetten op de facebook Event page


Dit is onze facebook event page: https://www.facebook.com/events/291141441596000/

Allen meer dan welkom !!

Wie komt er ?
@Tuner111
@Corné de Kluijver
 

Tuner111

Forumguru
Hey all !

ik heb nieuws.. en niet zo maar nieuws. iedereen die komt krijgt een leuke zak vol leuke goodies vanwege Skoda België en Protech belgië (zolang de voorraad strekt) !

51351623_10218163420107295_2392091961176621056_n.jpg


Dent Repair komt ook voor een leuke demo te geven over uitdeuken zonder spuiten. naast dit kunnen ook mensen die een parkeerdeukje hebben op de meeting tegen een kleine prijs de deuk er uit laten halen.

1416407287-protech-monte-carlo-lebanon-carspa-sal.jpg

ook ProTech Monte-Carlo Waasland zal aanwezig zijn voor een leuke detail demo. ook zullen zijn staan met een shop waar je uw voorraad aan car care producten kunt aanvullen.

51007134_10218078889754089_5723977995702501376_n.jpg

Ook onze eigen @Antera is aanwezig voor een VDCS demo te geven. naast dit kan je hem ook vragen om wat aanpassingen te doen op je eigen wagen. prijzen voor dit worden op de meeting vermeld !

Naast dit ben ik nog in bespreking met Ghost autobeveiliging , een fotograaf en een tuning bedrijf.....

Dus genoeg te zien en te beleven !!

Voor het eten is er voor iedereen echte Belgische frieten met mayo en drank aanwezig. uiteraard gratis voor alle deelnemers !

Jullie komen toch ook ?!

Wie komt er ?
@Tuner111
@Corné de Kluijver
@boontjeRS
@Goofy@5E
@bjorn_van_velthoven_
@Mettes
@Antera
@ertromp
@Kurtje
@Luuk Thijssen (onder voorbehoud)
@Pendragon
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan