DiagnoseDan

turboturbo

Forumguru
Kende het kanaal ook sinds een maand of wat. Daniël (?) is een autodidact; kennelijk komen ze zo niet van een opleiding af....
Heel leuk kanaal en zeer leerzame video’s met altijd de scoop erbij.
 

oco1979

Forumguru
Kende het kanaal ook sinds een maand of wat. Daniël (?) is een autodidact; kennelijk komen ze zo niet van een opleiding af....
Heel leuk kanaal en zeer leerzame video’s met altijd de scoop erbij.

Vooral zijn uitleg is verstaanbaar met enkele simpele goeie voorbeelden.
Natuurlijk moet je wel engels verstaan. :D
Nu op zijn facebookpagina reageer ik met nederlands,waarbij die snel in het nederlands terug antwoord.

Zou zelf nuttig zijn voor schoolopleiding of beginnende technieker,zelf ervarende technieker.
 

turboturbo

Forumguru
Ja inderdaad; het Engels is gelukkig geen probleem voor mij. Qua niveau is dat zeer goed te volgen vind ik.
Ik volg ook wel wat andere vloggende monteurs en dat is ook allemaal in het Engels (meest Amerikaans)
 

NJAM

Lid
Dit filmpje kwam ik op 't forum tegen over reinigen van het inlaattraject.


Hij en vele forumgangers concluderen aan de hand hiervan dat wallnutblasting de beste reinigingsmethode is.

Mij valt op dat de klep die hij als eerste reinigt met wallnootgranulaat, later nog smerig wordt van de reiniging dmv revive. Daar haal ik uit dat wallnutblasting een goede reinigingsmethode is maar slechts voor het laatste gedeelte van je traject.
Zie ik het verkeerd?
 
Bovenaan Onderaan