Deze S3 is snel (560PK)

B.Stuurder

Forumguru
560 pk uit een 2 liter blok......:shocked: daar hebben ze in het grote Amerika een V8 met een supercharger voor nodig :laugh:
 

oco1979

Forumguru
Filmpje verteld : dat deze idem blok is,maar wilde stage 3.
Nieuwe audi blok besteld :pieker: waar er nu audi logo in sta en deze is in de zelfde fabriek gemaakt als de skoda/VW motor.

Zie daar de logica niet achter......
 
Heb het stukje ook gelezen. Ik meen voor 30.000 pond geïnvesteerd en voor 40.000 pond gekocht. En nu vraagt hij er 35.000 pond voor. Dat vind ik geld verspilling.
 

B.Stuurder

Forumguru
Zoals ik het heb begrepen is de 1.0 tsi een Skoda motor, ongeacht bij welk VAG merk hij onder de kap zit, de 1.5 tsi een Volkswagen motor en de 1.8 tsi en 2.0 tsi zijn Audi motoren.

In elk geval staat er op de stop in de sigarettenaansteker in de auto een Audi logo :laugh:
 

turboturbo

Forumguru
Alleen die wielen begrijp ik niet zo, geeft het een beetje ricer tuning look.
Doe dan OEM of een beestachtige velg.

Geweldige dude die gast. Als ie uitlegt wat de reden is dat ie niet in beeld wil... :thumbsup::D
 

Rallye

Forumguru
Voor een echte sleeper hadden de spiegels en de grille wel standaard mogen zijn. Velgen inderdaad niet mooi, lijken te klein.

Wel grappig dat je bij stilstand zo aan het stuur zit te malen als je in de auto van een ander rijdt.
 
Bovenaan Onderaan