vrouwelijke lezers?

Gieliovd

Forumguru
Sowieso Nemo ja, en ik zat nog te denken hoe die andere nou heette. Die is niet zo actief meer maar bestaat wel.....

Ah, "Esje" volgens mij!

Volgens mij was dat hem wel ;)

joergarms

Senior Member
@ nemo, wat is er met jouw 25 jaartjes?? er zijn nog wel jongere mensen hier hoor.
Ik ben 27 jaar, GEEN VROUW;);)
Maar mijn vriendin (Liefke) leest af en toe ook wel mee over mijn schouder.

Gieliovd

Forumguru
@ nemo, wat is er met jouw 25 jaartjes?? er zijn nog wel jongere mensen hier hoor.
Ik ben 27 jaar, GEEN VROUW;);)
Nemo is géén 25 :tongue:
Het ging uitstekend. Jammer dat de parkeerplaats niet zo groot was, bij 70 km/h moest ik toch echt gaan remmen.
Nou dan was het een pittige parkeerplaats! De eerste les die ik deed was het eerst een beetje feeling krijgen voor de motor (boeiend, ik had 2 jaar schakelbrommer gereden) en toen hopla de straat op!

Lekker door de stad gescheurd.

Kom NET van de motor af.

De Skoda staat bij de dealer en mijn eigen motor staat zonder remmen in de schuur... dus mijn vaders motor gepakt net, accu leeg :shocked:

Aanduwen, helemaal kapot... tijdje gereden om de accu te laden voor morgenochtend!

Red Devil

Actief lid
Jazeker. Al voel ik me wel zwaaaar in de minderheid als a) vrouw en b)<25 jaar.
ik ben dan geen vrouw.. maar nog lang geen 25:tongue:
24 april eerst nog maar es 21 worde;) haha:super: maar rijd al wel 2 jaar trost in mijn fabia 'red devil' rond:680:

Dutch4x4

Senior Member

Dat geldt waarschijnlijk wel voor meer SWMBO's...

Die van mij kijkt af en toe ook, want zij is tenslotte tegenwoordig de hoofdbestuurder van de Octavia, maar zij denkt hetzelfde als waarschijnlijk een boel andere vrouwen: ik kan m'n tijd wel beter besteden dan aan ouwehoeren over auto's.

Waaraan dan wel?

Aan ouwehoeren over relaties bijvoorbeeld. :D

Gieliovd

Forumguru
Ja schat, zit je nu wéééér op die website?

Ja schat, dat is het Skoda Forum!

Humpf.

Wat is er schat?

Nou, ik krijg de laatste tijd zóó weinig aandacht van je :(

Ja, maar schat... dat is niet zo!

Nou, ik vind van wel. Humpf.

nemo

Senior Member
Hoe herkenbaar!!!

Mijn medebewoners vinden dat ik het veel te vaak over auto's heb en hen te weinig aandacht geef!

Bovenaan Onderaan