Mijn rs gestolen

Helle

Actief lid
Ik woon met mijn vriendin op 50m van de Franse grens.
We zijn dan ook al het één en ander gewoon.
Het zou me niet verbazen moesten ze de auto gebruiken voor een inbraak of drugstrafiek (naar Nederland).
En dan bestaat de kans ook dat ze hem achteraf gewoon in de fik steken.
Sorry dat ik u weinig hoop geef, maar het is al de eerste keer niet meer dat zo'n dingen hier gebeuren.
Gelukkig ben je toch omnium verzekerd, maar de volgende keer misschien dure veranderingen ook laten opnemen in uw omnium.
Hopelijk ben ik mis, wat betreft uw auto.
 

casejunky

Forumguru
Veel sterke kerel, we gaan wel die kant op binnen nu en een paar dagen.

Het heeft misschien weinig toegevoegde waarde maar we houden zeker onze ogen open.
 

Baphi

Forumguru
Zo dan... niet fijn zeg. Ik hoop dat, als je wagen wordt terug gevonden ie in goede staat is. Sterkte met de afhandeling
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat is balen. Ik weet niet of je beter af bent als ze hem vinden, tenzij hij nog netjes en heel is. Maar het inbreken voor sleutels gebeurd hier in de omgeving Rotterdam regelmatig. Daarvoor hoef je niet aan de grens met Frankrijk te wonen. In mijn buurt met name ook, er staan hier nogal wat leuke auto's en die krijgen ze zonder sleutel niet zomaar weg. Ook complete interieurs worden gestolen, laatst nog bij de buren een paar huizen verderop uit een BMW 330e, het complete interieur eruit. Sta je toch gek te kijken 's ochtends.
Het ergste is nog het idee dat ze in je huis zijn geweest en dat ze iets kostbaars van je zomaar hebben meegenomen en jij zit met lege handen....

Had je geen Skoda app? Ik kan mijn wagen zeer nauwkeurig tracken daarmee. Kon zelfs zien toen ze bij het schadebedrijf er even met koude motor in rondgescheurd hadden. Dat viel wel tegen, toen ik dat aanhangig maakte...
 

leon-cupra

Forumguru
Trackingsystemen zijn tegenwoordig ook te blokkeren. Simpel storingstoestelletje, met een ander toestel de zender zoeken, zendertje slopen en hupsakee .. Op 1min is je wagen met trackingsysteem onvindbaar.
Blijf erbij, goede omnium is de beste remedie tegen diefstal. Heb je tenminste nog eens de kans om iets nieuws uit te kiezen want moeder-de-vrouw stelt nogal regelmatig haar ultimatum :)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Sterkte! Dit is zeker kl*te te noemen en dan druk ik het nog zachtjes uit.

Helaas kun je met een jammer alles platleggen. Dan is het volg systeem ook uitgeschakeld. Legt volgens mij hele frequenties plat.
 

MaxN

Donateur
Mooi dat ie terecht is en hopelijk in goede staat.
Al is het voor de verkoop.
Succes met de afhandeling en hopen op een positief vervolg.
 

Bakkertje

Forumguru
Fijn dat hij terecht is en hopelijk worden de daders ook gevonden en berecht.
En dat je vrouw hem niet meer wil kan ik heel goed begrijpen, ik denk dat ik er zelf ook niet meer in zou willen rijden..
 
Bovenaan Onderaan