heb ik weer....

purk

Senior Member
ben ik een keertje vroeg met winterbanden wissel, gaat het sneeuwen met pasen.

Fabia

† In Memoriam
ben ik een keertje vroeg met winterbanden wissel, gaat het sneeuwen met pasen.

Dat had ik dus vannacht toen ik terug reed vanuit amsterdam. Nul graden, wit wegdek, strooiwagens. Maar ja wie rekent daar nog op?

Jager

Actief lid
Zelfde voor mij ook, afgelopen dinsdag weer de zomerslofjes erom laten gooien en nu dit..ach gewoon even rijstijl aanpassen en niets aan het handje..

EdK

Forumguru
Afgelopen weekend met die temperaturen van 15 graden baalde ik best wel dat ze er nog omheen zaten !! maar de rest van de week en zoals gister en Nu ben ik blij dat ik door drukte op werk nog geen tijd heb gehad om ze te laten wissellen !!
Eergister stond ik nog een airco elektrisch aan te sluiten in een flinke sneeuwbui !! Erg dubbel !!

En verleden jaar om deze tijd konden we de korte broek aan vanwege de te hoge temperaturen !!

van_der_P

Senior Member
Och ja als je alles van te voren weet ben je snel rijk, of gek.
Hier heeft het een beetje natte sneeuw geregend/gesneeuwd (hoe zeg je dat), voor de rest niks.:bye:
Zal wel aan het warme zuiden liggen :cheer:

joergarms

Senior Member
Ik heb ze er ook net een week afliggen, nou ja, dan maar iets meer anticiperen en rekening houden. Vroeger deden we niet anders.

___JC___

Forumguru
Ik rij ook nog op mn wintersloffen. De leasemaatschappij wist het waarschijnlijk wel want ik heb nog geen melding gehad dat ik ze terug moet wisselen..

nemo

Senior Member
Aan de kust is het ook maar weinig wit geweest. Nu regent/hagelt het, ook fijn :( gelukkig kan ik lekker binnen blijven vanavond.

Fabia

† In Memoriam
Ik helaas niet, heb mijn hond vandaag 1 maal in een sneeuwbui en 1 maal in een hagelstorm uitgelaten. Gelukkig was het net droog.

bat

Lid
Vrienden op bezoek vandaag. Rond vijf uur aangekomen in een zwarte A3, rond half tien vertrokken in een witte...

Bovenaan Onderaan