Skoda Fabia 1.4 (bj 2002)

Marsjel

Nieuw lid
Hoi Allemaal,

Omdat ik sinds 6mrt eigenaar ben geworden van een Skoda, wil ik dat ook even hiervermelden, heb al een beetje rondgekeken hier en ben er al veel wijzer van geworden.

Nu heb ik alleen een vraag, ik heb model uit 2002, met een 1.4 motor MPI,.. maar ik kan nergens vinden wat dat MPI precies inhoud.. Weet iemand dat mij te vertellen?

P1040303.JPG
P1040304.JPG
P1040307.JPG
P1040326.JPG

Meer foto's staan op http://marsjel.com/skoda/

nemo

Senior Member
Dat betekent allereerst dat je de mooiste auto hebt die er is. Op de Superb na.

En ten tweede: (hierbij citeer ik Gielovd) Geen centrale injector welke verdeeld wordt, maar 4 losse injectoren.

Marsjel

Nieuw lid
Bedankt voor de uitleg ;), het is inderdaad mooie skoda.. Ik heb hiervoor (1 jaar in totaal) een Renault Clio uit 1996 gehad, Heb op mn 19e rijbewijs gehaald, en ben nu 20. Ik was laatst toch eens rond gaan kijken voor een wat nieuwere, degelijke, en wat grotere auto waarvan het uiterlijk als het interieur naar mijn smaak was, en zo kwam ik uit bij de Fabia.. Bij heel veel andere merken is het toch allemaal maar donker en zwart van binnen, niet echt gezellig. De Fabia is jusit erg licht van binnen en ook ruimtelijk daardoor :). Prima auto! :D

Gieliovd

Forumguru
Hey Marsjel,

Welkom hier nog!

Je hebt een leuke keuze gemaakt, het zijn mooie wagens. Ik ben ook "slechts" 21 zoals Nemo volgens mij ook is. We zijn dus samen van de troon gestoten als jongste leden.

Je vraag is al beantwoord, dat ging snel :)

Als je nog andere vragen hebt even zoeken op het forum en anders kun je het altijd vragen!

Bovenaan Onderaan