LED Stadslicht defect

Luc3344

Senior Member
Ik kreeg een melding in het display dat rechtsvoor het stadslicht defect was.

Na controle bleek dat inderdaad te kloppen. Ik heb het "lampje" eruit gehaald, het is meer een printplaatje met 4 LED's erop.

Nu zegt de dealer in Voorschoten dat zij alleen Gloeilampjes (volgens kenteken/VINnr) kunnen vinden in hun systeem. Ergo ik kan dit lampje dus niet bestellen/afhalen bij de dealer omdat het ze het onderdeel nummer niet kunnen vinden. Er staat ook geen nummer op het lapje zelf, de enige leesbare tekst is CANBUS.

Wie o wie weet waar ik een dergelijk lampje kan bestellen? Bij Automatreialen Brezan hadden ze deze niet.
IMG_20180430_162816.jpg IMG_20180430_162816.jpg

MaxN

Donateur
Ome ALI kan je deze bezorgen, maar ook op xenonlamp.nl of een van de vele andere webshops die LED verlichting verkopen voor auto's kun je deze vinden.
Alleen juiste type fitting even achterhalen.

EDIT: Fitting is een
W5W-T10

ertromp

Forumguru
Dat zijn zogenaamde T10 lichten
Exact een zelfde exemplaar vinden zal moeilijk zijn omdat de vorige eigenaar ze wellicht via Ali gekocht heeft.
Gewoon links en rechts een nieuw exemplaar zetten

Luc3344

Senior Member
Ome ALI kan je deze bezorgen, maar ook op xenonlamp.nl of een van de vele andere webshops die LED verlichting verkopen voor auto's kun je deze vinden.
Alleen juiste type fitting even achterhalen.

EDIT: Fitting is een
W5W-T10

OK, thanks, ja daar was ik al langs geweest alleen konden zij niet aangeven welk lampje ik moest bestellen. Maar dat is nu duidelijk.

EdK

Forumguru
Zorg dat je wel een CANBUS LED besteld want anders blijf je melding van stuk lampje houden. !!

ertromp

Forumguru
Zorg dat je wel een CANBUS LED besteld want anders blijf je melding van stuk lampje houden. !!
Indien je VCDS hebt of iemand weet die het heeft is dat niet nodig bij de O3. Kwestie van het juiste lamptype kiezen met VCDS of VCP

Bovenaan Onderaan