Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 , waaawwww, knap dat rood :thumbsup:
En nu de detailer maar binnen enkele weken kunnen :banghead:
Ga je er ook zo een protect folie laten op plaatsen zoals Corné? Serieuze investeringen maar eentje waar je denk ik jaren blij mee gaat zijn. Geen hatelijke krassen door de onoplettelijke niet-autoliefhebber die het nodig vindt om tegen je wagen aan te lopen :banghead:

ik ga enkel de top gyeon coating er op leggen voor het moment. de protect folie kan er op enkele plekken mss nog bij komen maar dat is nog geen zekere zaak... maar de gyeon coating werk zelf al zeer goed tegen de krassen :)


Mooi, weer een rode bruut erbij. Succes nog even en dan genieten.
Ziet er nu al super uit dat rood!

dankjewel :D en dan moeten de mods nog komen die ik hier liggen heb :D :D

Prachtige wagen! Veel plezier ermee!

Gaan we zeker doen dankjewel !!
 

leon-cupra

Forumguru
ik ga enkel de top gyeon coating er op leggen voor het moment. de protect folie kan er op enkele plekken mss nog bij komen maar dat is nog geen zekere zaak... maar de gyeon coating werk zelf al zeer goed tegen krassen
spijtig dat het zo verdomd duur is. Vind het een schitterend product. Heb je op YouTube de filmpjes gezien van Shmee150 waar hij voor de eerste keer zijn supercar uitrust met dergelijke folie? Zet een ferme kras in de folie met een schroevendraaier en andere puntige voorwerpen. Kras ging nooit door de folie en met beetje warmte verdween ook de kras in de folie.
 

MaxN

Donateur
Mooi rood is niet lelijk, maar dit is een hele mooie kleur en uitvoering.
Snel de Gyeon coating erop, updates erop en genieten!
 

Horkje

Forumguru
Gaaf hoor! Hopen dat je er zelf snel mee de weg op kan. Dat wordt vast veel genieten.

Wat heb je verder nog voor plannen met deze dikke bak als ik vragen mag?
 

Tuner111

Forumguru
Gaaf hoor! Hopen dat je er zelf snel mee de weg op kan. Dat wordt vast veel genieten.

Wat heb je verder nog voor plannen met deze dikke bak als ik vragen mag?

wel dat hou ik nog even voor me :) maar ik heb wel een paar leuke dingen in gedachte :D


@all

Dankjewel !! :)
 

EdK

Forumguru
Ach dat trekhaakje hoef je je echt niet voor te schamen hoor, hoe moet je anders je schoonmoeder meenemen....:pardon:
 
Bovenaan Onderaan