Garmin Move and Fun: audio intern of autoradio speakers?

O3-Rider

Senior Member
Even een vraag, omdat het niet getest kon worden tijdens de proefrit.

Bij het gebruik van het Garmin Move and Fun apparaat hoe verloopt dan de audio van zowel de navigatie
als gebruik met bluetooth ivm telefoon? Gaat dit met speakers in het apparaat zelf of via de speakers van de auto?
 

AndreM

Forumguru
Hmm dat is Dan weer wat minder. Maar gaat het volume van de radio omlaag als er gesproken instructies uit het apparaat komen?

Dat kan ik helaas niet meer controleren, mijn vrouw heeft sinds een maand een nieuwe Citigo.
In de nieuwe Citigo maak je gebruik van een app op je smartphone die je dan als navi gebruikt en komt het geluid van je navi wel via de speakers.
 

Maartenvds

Forumguru
Volgensmij is dit ook gewoon in te stellen en kan je je navi geluid ook via de speakers horen. Misschien even navragen bij de dealer!
 

hemi24

Forumguru
Ik dacht dat ook de navimeldingen via de (voorste) speakers kwamen, maar ik heb zo'n grondige hekel aan dat doorlopende gezeur, dat ik het ook bij de Up! van m'n vrouw heb uitgezet..!
 
@O3-Rider - zie de bijlage ...

Spraakbesturing > Navigon
Navigatiemeldingen > speakers
 

Bijlagen

  • ŠKODA Citigo Radio Funky Instructieboekje.pdf
    901,5 KB · Weergaven: 7
  • ŠKODA Navigation Move&Fun Gebruikershandboek.pdf
    1,3 MB · Weergaven: 7

oetje

Actief lid
Het komt via de speakers.. Heb me vandaag nog verschrokken voor de 'pas op'toen ik blijkbaar te hard reed....
 
Bovenaan Onderaan