International Amsterdam Motor Show

Japanese Power

Donateur
Zijn er nog mensen die komend paasweekend ook naar de International Amsterdam Motor Show 2018 gaan? Ik heb 2 tickets gekocht om zaterdag samen met m'n zoon te gaan. Zal best druk zijn dit weekend maar ik wil het wel een keertje meemaken.

In het paasweekend van 2018 vindt de eerste editie plaats van een nieuwe traditie in Nederland, de International Amsterdam Motor Show. Na een jarenlange afwezigheid van een (inter)nationale autoshow in Amsterdam kan Nederland weer uit zien naar een spectaculair auto evenement.

Deze IAMS zal het accent leggen op auto’s die de harten sneller doen kloppen. Stuk voor stuk auto’s voor de autoliefhebber. Je kunt uit binnen- en buitenland de meest bijzondere supercars verwachten, maar ook de meest bijzondere klassieke auto’s, aanverwante lifestyle producten en accessoires, maar ook aandacht voor motorperformance van de bovenste plank en een knipoog naar de nationale en internationale autosport.

De IAMS vindt plaats in de karakteristieke Europahal met aanleunende hallen 2 tot en met 5, op totaal 30.000 vierkante meter. De IAMS wordt daarmee het nieuwe platform voor de meeste bijzondere automobielen, uit het heden en de toekomst en natuurlijk het beste van ons automobiele erfgoed. Breng een bezoek van donderdagavond 29 maart tot en met paasmaandag 2 april. Wees slim en koop je tickets in de voorverkoop met korting!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja idd bezopen. Net als concerten waar ik vroeger nog wel eens heen ging. Kan het op zich wel betalen, maar doe het niet omdat ik het belachelijk vind. Net als bv €7 voor een bak koffie.
 
Bovenaan Onderaan