Mijn skoda RS eerste Skoda

ertromp

Forumguru
Prachtige auto Wesley en je zag het op de YouTube dat 500 pk ook nog zonder aanpassingen blok/zuigers te doen is op een Cupra
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Prachtige auto Wesley en je zag het op de YouTube dat 500 pk ook nog zonder aanpassingen blok/zuigers te doen is op een Cupra

Lekker stage 2 houden joh, is al super snel. En dan blijft het ook zeker heel :D
Voor die 12k extra was ik lekker een paar keer goed op vakantie gegaan ;)
 

Kippie-style

Forumguru
Lekker stage 2 houden joh, is al super snel. En dan blijft het ook zeker heel :D
Voor die 12k extra was ik lekker een paar keer goed op vakantie gegaan ;)
Ja die 12k is gebasseerd vanaf stock. Mijne heeft dat okk niet nodig alleen een remap op maat wil ik en de bak wat aan laten passen in 1e 2 versnellingen.
 
Goedenavond,ik ben nieuw hier op het forum heb gisteren mijn Skoda octavia RS opgehaald.
Ik ben wesley kom uit Rotterdam en ben 28 jaar.
Ik rijd al bijna 10 jaar Nissan en ben nu overgestapt op een VAG.Waarom ? Wilde een snelle sedan hebben en bij de jappen is dat er gewoon niet zoals bij de VAG auto's.
Heb gekeken naar golf 5 GTI en skoda octavia RS 1Z , maar de gold daar rijden er veel van en de skoda was niet rendabel geprijsd naar hoe de staat was.Dus verder gezocht en stond in Rotterdam bij de Honda dealer een Rode RS 1U met een lage km stand.
Dus erheen gegaan vrijdag en wezen kijken kreeg goed inruil en dag erna wezen proefrijden nou eigenlijk meteen verkocht.Dus gekocht en de volgende dag ophalen ivm wat spullen uit de oude auto halen.
Het is een mooie rode (strakke lak alleen een polijstbeurtje gebruiken maar dat doe ik regelmatig dus appeltje eitje) uit 2002 met 91000 km op teller auto is nieuw gekocht bij Rijnwoude en altijd in onderhoud geweest tot afgelopen dec nog beurt gehad bij 89000.
Hier de auto die ik ingeruild heb, waarschijnlijk door zijn km stand 225 naar de handel gegaan.
20130713_124027_zps7c4ddc02.jpg


20130713_123958_HDR_zps4608d5a1.jpg


En dit is hem dan geworden
IMAG2898_zpsfbf5cf4f.jpg


IMAG2897_zps47f46962.jpg


IMG-20130808-WA0016_zpsc9b29777.jpg


IMG-20130808-WA0014_zpsa8de3e0d.jpg


IMAG2891_zps5b3e83df.jpg


IMG-20130811-WA0000_zpsb9ee1d64.jpg


IMAG2914_zpsd666b21b.jpg


IMG-20130811-WA0005_zpsb368b1b7.jpg


Auto is verder nog origineel zit alleen een webasto HOTSHOT in voor verwarming van de ruitensproeiers ;)

Plannen zijn binnenkort de distributieriem te gaan doen alvorens met motorisch tuning aan de gang te gaan.
Dan motorisch eens kijken wat er mogelijk is en verstandig.
Auto voorzien van schroefset en nieuwe wielen deze wielen voor de winter gebruiken.

Gisteren al wel bi xenon ingebouwd ben niet gewend zonder te rijden.
En de pioneer avic x3 alvast ingebouwd de rest van de audio komt tzt.

En eens goed op dit forum struinen want van nissan weet ik alles maar dit is nieuw voor me.

gr wesley

Veel succes en veel rijplezier Wesley met je nieuwe aankoop!
 

LT83

Forumguru
Ja die 12k is gebasseerd vanaf stock. Mijne heeft dat okk niet nodig alleen een remap op maat wil ik en de bak wat aan laten passen in 1e 2 versnellingen.

Ja voor die 500pk bedoel ik he, dat is een dure upgrade hoor. Tuurlijk heb jij al wel wat (intake, downpipe), maar dan ben je er nog niet ;)
 

louigi58

Senior Member
2 jaar al niks meer gepost. Toch kleine update voor degene die hem ooit spotten.
De rode octavia is niet meer na 4.5 jaar werd tijd voor een upgrade en meer een auto van deze tijd en meer pk's.

Was al ruim een halg jaar aan het speuren en toen liep ik tegen deze hele dikke cupra aan.
Zelf geimporteerd vanuit duitsland van eerste eigenaar, 25000 km uit 07-2014. Was van een echte liefhebber altijd binnen gestaan alleen zomers gereden.
Deze auto is het geworden mede door de dikke upgrades die hij al gedaan had.
- Kw ddc schroefset
- Hg motorsport downpipe
- Eventuri intake
- 19" motec wielen
- Stage 2 getuned 370pk 511nm
- Pops and bangs.

Zelf wat kleine details gedaan zwarte logo's en bumperdeel zwart gewrapped. Ecomotive spoilers gemonteerd. Op de planning staat nog chip op maat aangezien die dat nu niet heeft.

Dus helaas geen skoda meer wel gekeken voor ene rs o3 maar was niks wat aan me wensen voldeed. Bekijk bijlage 65533 Bekijk bijlage 65534 Bekijk bijlage 65535 Bekijk bijlage 65536 Bekijk bijlage 65537 Bekijk bijlage 65538 Bekijk bijlage 65539 Bekijk bijlage 65540
Mooie auto, heb zelf ook even naar een Seat Leon ST 300 Cupra gekeken. Helaas kon er geen trekhaak onder voor de sleurhut.
 

Rofffel

Forumguru
Zeker een dikke bak!
Wel een keer 'echte' velgen halen ipv deze Vossen imitaties die aan 1 kant de verkeerde kant op draaien.
Hoe rijd het?
 

Kippie-style

Forumguru
Lastige is dat 1 kant de verkeerde kant is :pardon:.
Ik wilde niet je velgen afkraken want ze zijn wel erg dik!
Zo vatte ik het ook niet op. vind ook jammer maar heb me er tot op heden nog niet aan gestoord. Ik heb nu gelukkig geen dilemma meer om wielen te zoeken want dit is een super combo.
 
Bovenaan Onderaan