Vraagje over dashboard Fabia 3 combi

Buchie

Senior Member
Hoi,

ik zag vandaag toevallig een "vreemd plaatje" op mijn dashboard vlak tegen het raam. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

b8kmbu.schoonevelt-buchner@givaudan.com - mail van givaudan int.jpg

Groet, Marc

Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
Ik gok dat daar een sensor geplaatst kan worden voor een climate control. Die systemen hebben een sensor die de "zonsterkte" meet.

Bakkertje

Forumguru
Dan is het de zonnesensor ..

Ziet er los zo uit:
ab_orig_67750372_nahradne-diely-elektroinstalacie-kablovanie-slunecni-senzor-skoda-fabia-iii-6v0-6v09.jpg

Onderdeelnummer 6V0907451 mocht je het zelf nog willen opzoeken

erto171

Actief lid
Na alles nog een keer te hebben ingesteld werkt de verkeersinformatie nu ook op DAB+ , vermoedelijk ooit uitgeprobeerd op plaats waar (nog) geen goede DAB+ ontvangst is (Stolwijk). bedankt voor je antwoord.

EdK

Forumguru
TA het meest ergelijke wat er maar bestaat.
Zit je naar een heerlijk stuk muziek te luisteren en dan tettert opeens de TA er dwars doorheen.....
En dan ook nog vanwege locatie's waar ik niet ben en niet kom op die rit !
Één van die dingen die ze er van mij meteen uit mogen gooien bij een radio...

Canon-Eye

Forumguru
Één van die dingen die ze er van mij meteen uit mogen gooien bij een radio.
Kun je (bij de meeste radio's) toch gewoon zelf uitzetten?
Ik heb dat bij de buurtbus ook nog wel eens een enkele keer bij de hand :mad:, schrik me tepletter als één van de 43 andere vrijwilligers het op hoog volume blijkt te hebben ingeschakeld. Maar dan weer net niet vaak genoeg om de procedure rijdendeweg blindelings uit te voeren, dus ik moet er voor stoppen om het boekje erbij te pakken...

Canon-Eye

Forumguru
En het feit dat een ander het weer kan inschakelen als je zelf een keer niet rijd in de wagen....
Heb ik bij de Fabia geen last van, want mijn vrouw is de enige andere persoon die ermee rijdt en heeft er ook geen enkele behoefte aan.
Ze zou trouwens niet weten hoe 't moet... :D

Bovenaan Onderaan