Periode met korting 20% @ SuperSkoda.com

TurboT

Forumguru
Superskoda heeft weer een leuke kortingsactie van 20%. Wees snel. Korting wordt pas verwerkt bij de checkout.

Wel opletten met de korting. Mijn gevoel zegt dat sommige prijzen bewust verhoogd zijn ivm de 20% korting. We krijgen te maken met de Media Markt praktijk. Ik ben van plan om een aantal velgen te kopen, maar het lijkt erop dat daar de prijzen zijn gestegen.

Zie voorbeeld.

Wel nog een verzoek. Heeft iemand de zwarte Velg "prestige" in real life? Ik wil zien hoe de velg in het echt eruit zien. Het liefst onder een Rapid:)

Succes met kopuhhhhh kopuhhh kopuhhhh
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    116,8 KB · Weergaven: 165

EdK

Forumguru
Mijn gevoel zegt dat sommige prijzen bewust verhoogd zijn ivm de 20% korting.
Denk dat dit wel meevalt !
Verleden week enkele dingen bij ze besteld voor de Fab3 die er aan komt
En net even de prijzen vergeleken met rekening en de prijzen die er nu staan.
En geen enkele prijsverhoging...

Tsja alleen pis ik naast de pot met die 20%. maar goed bij de dealer had ik duurder uit geweest dus uiteindelijk ben ik toch goedkoper uit, alleen iets minder...
 

TurboT

Forumguru
Volgens mij zijn de prijzen niet veranderd. Althans voor de meeste producten. De velgen waar ik naar op zoek ben zijn wel gestegen. En niet zo'n beetje ook. Dat zie je in mijn vorige berichy een foto.

Wel dom van Superskoda dat ze de tekst niet hebben aangepast. In de advertentie tekst wordt gesproken over MSRP 850 euro. SuperSkoda Promotion prijs 570 nogwat en nu ineens 976.

Het was voorheen iets 169 euro per velg ofzo. Pon webshop vraagt 179 euro per velg voor de matte Savio en Prestige. Totale Prijs 760. Bij Skoda autoteile kost het 650. Zij zijn normaal
Gesproken iets duurder als je met Superskoda vergelijkt.
 

Jasper-RS

Forumguru
Superskoda heeft weer een leuke kortingsactie van 20%. Wees snel. Korting wordt pas verwerkt bij de checkout.

Wel opletten met de korting. Mijn gevoel zegt dat sommige prijzen bewust verhoogd zijn ivm de 20% korting. We krijgen te maken met de Media Markt praktijk. Ik ben van plan om een aantal velgen te kopen, maar het lijkt erop dat daar de prijzen zijn gestegen.

Zie voorbeeld.

Wel nog een verzoek. Heeft iemand de zwarte Velg "prestige" in real life? Ik wil zien hoe de velg in het echt eruit zien. Het liefst onder een Rapid:)

Succes met kopuhhhhh kopuhhh kopuhhhh

Klopt, ze hebben de velgen prijs net verhoogd. Ik betaalde voor de xtreme velgen 2 weken geleden nog 759,- nu 949,-. Als je die 949,- met 20% korting reken dan kost deze set....... je raad het al. De prijs van 2 weken geleden.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Op de valreep, maar SuperSkoda heeft momenteel wederom 20% korting op alles!

Tot (en met) morgen!

Misschien leuk voor degene die nog emblemen of wat dan ook wilde bestellen!

Edit: besteld! :D
 
Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Precies.. In het laatste scherm (voordat je daadwerkelijk moet betalen) zie je dat de korting verrekend wordt.

Het mooie eraan is, op producten waar al reeds korting op zit, gaat alsnog de 20% af!!
 

Rofffel

Forumguru
Het is gelukt!
Zij het dat ze 2 doorklikpagina's hanteren :tongue:

Besteld:
2x embleem racingblue
1x dorpelbeschermrand rs6 zilver
2x led instapverlichting

Paar mooie begintweaks samen met de sportline verlaging.
 
Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Nice! Niet verkeerd die korting, want sommige spulletjes vind ik toch wel aan de prijs bij SuperSkoda!

@BramVRS ik reageer straks nog even (uitgebreid) op je PM. Kijk anders alvast even rond op de site. 20% is natuurlijk altijd mooi meegenomen, als je dan toch wat zaken wilt bestellen!
 

Beauri

Forumguru
@Rofffel goed zo:thumbsup: beter een keer te veel dan te weinig, had hem afgelopen vrijdag ook al op een ander deeltje van het forum gemeld, maar niet iedereen leest het hele forum vandaar hier ook nog maar een keer gemeld, baat het niet, schaden doet het ook niet:)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Haha, had ze nog gemaild met de vraag of er een korting aan zat te komen ivm. aanschaf van Skoda velgen.

Toen was er nog niets ‘gepland’. Yeah right, was 2 weken geleden.

Pech, heb ik ze elders besteld.
 
Bovenaan Onderaan