De mini superb oftewel Fabia

Hierbij een kleine topic over onze kleine ruime Fabia station uit 2012
Niet heel spannend maar mogelijk toch leuk en er komen wel degelijk enkele aanpassingen aan.

Kijken naar blindering mogelijkheden van de achterramen

Mogelijk iets leukere wielen. Maar dan komt hij waarschijnlijk helemaal niet meer voorruit

Afstandsbediening voor de centrale vergrendeling(afspraak voor inbouw staat)

Foto's komen er aan(ben nog even aan het uitzoeken hoe dat ook alweer werkte)
IMG_4264.JPG
IMG_4268.JPG

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Zit een knoppie op je camera dat je moet aanraken ( vaak licht indrukken ), en zo maak je foto's.....
Pfff die jeugd van tegenwoordig.....:deuk:

EdK

Forumguru
maar ik kom er niet uit
Flinke camera.....

Maar Bijlagen aanklikken en dan naar de map gaan waar foto's staan en selecteren !
Dan zie je ze onder je bericht verschijnen en dan kies ik altijd voor volledige grote oid
Enne geeft men aan dat je foto's te groot benne, dan ff in Paint openen en comprimeren (50% of zo )en dan weer opslaan en die dan selecteren....

Bedankt voor de input.
Echter is dit onze kleine boodschappenauto met amper 70 pk. En om die nou te verlagen en van dikke wielen te voorzien lijkt me niet passend. Denk ook niet dat ik mijn vrouw daar blij mee kan maken. Maar hij lijkt iid wel iets hoger op zijn pootjes te staan gebruikelijk. Wielen (mits ze licht zijn) zou nog wel een keertje kunnen in de toekomst maar hij staat nog op nieuwe banden.

Morgen krijgt hij een afstandsbediening voor de vergrendeling en binnenkort ook maar even een afspraak maken voor verduistering van de ramen.
Wel zo fijn in de zomer

philippe bakker

Forumguru
Bedankt voor de input.
Echter is dit onze kleine boodschappenauto met amper 70 pk. En om die nou te verlagen en van dikke wielen te voorzien lijkt me niet passend. Denk ook niet dat ik mijn vrouw daar blij mee kan maken. Maar hij lijkt iid wel iets hoger op zijn pootjes te staan gebruikelijk. Wielen (mits ze licht zijn) zou nog wel een keertje kunnen in de toekomst maar hij staat nog op nieuwe banden.

Morgen krijgt hij een afstandsbediening voor de vergrendeling en binnenkort ook maar even een afspraak maken voor verduistering van de ramen.
Wel zo fijn in de zomer
En wat is de grote boodschappen auto ?

Bovenaan Onderaan