Gekocht: Octavia III RS Combi Race Blue

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rallye

Forumguru
Vandaag de bij Pon webdealer bestelde LEDjes (000052110) voor de nummerplaatverlichting gemonteerd. Voorlopig gaan ze beide aan, lijken iets witter en feller dan die de dealer in de originele armaturen gestoken had. Deze passen goed, aansluiting zit in het midden van de lamp, bij de originele aan de rechterkant, maar de snoertjes zijn lang genoeg.
 

Rallye

Forumguru
De eerste beurt is geweest, bij ongeveer 22.000km. Niet veel bijzonders. Het kraakje links bij hobbels (in lichtere vorm weer terug) krijgen ze niet weg. Plan is nu om het slot van de bestuurdersdeur te vervangen.

Mijn RS is (zoals alle RS'en die in onderhoud zijn bij www.vruggink.nl) nu overgezet naar vaste interval en heeft dus u de dikkere olie. Volgens Vruggink voorkomt dit problemen met olieverbruik later. Mogelijk speelt mee dat RS'en wat vaker zwaarder zullen worden belast....
 

bartvw

Forumguru
@Rallye De service inspectie en de olieservice staan nu los van mekaar.
Is dat bij een vaste interval voor de olie nog steeds?

Alvast bedankt
 

Rallye

Forumguru
Volgens Vruggink zijn die nu gelijk, dus één beurt elke 15.000km. Ik heb nog niet gekeken wat de auto er zelf van zegt.
 

HarrieSkoda

Forumguru
@Rallye nu bijna 2 weekjes rondgereden met de pedalen van Ali.

Hoe bevallen deze? Of heb je enkel de voetsteun van Ali?
Ik ben een beetje spichtig voor deze pedalen set ivm. het feit dat het imitatie is.

Wat als iets losraakt waardoor je niet meer kunt remmen..

Hoe is de pasvorm? En zijn de pedalen niet enorm glad?
 

Rallye

Forumguru
Appje van mevrouw Rallye..... :nailbiting:

23E35CBB-FFED-433F-A694-632A09B9126F.jpeg

Ik weet niet of dit nog te repareren valt. Na deze winter toch maar banden met velgbeschermer. Wordt een dure hobby zo....

Heeft de Michelin Pilot Alpin eigenlijk een velgbeschermer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan