Heel frappant. Trouwens goede service en, wees heel blij met deze dealer! Dit kraken en/of ratelen bij stationaire loop is een algemeen probleem bij de VW drieling.Probleem is opgelost door de dealer. Drukgroep bleek krom te zijn. Ze hebben de drukgroep vervangen, nieuwe koppelingsplaat en het druklager vervangen, dit alles onder garantie. Goede service.
Ah, dan is het een parallel import.De citigo is van 2013 en er zat Das Welt garantie op. Ik hoor haar (en de citigo) niet meer over de bak.
Dan is hij via de dealer waarschijnlijk toch uit de parallelle import gekomen. Meestal komen die auto's uit Duitsland en Tsjechië en daarom zit er dan Das Welt garantie op.Nee hoor, geen import maar een NL auto en gekocht bij de dealer. Twee jaar oud toen wij het kochten, dus in 2015. En er zat een jaar Das Welt garantie op. En vlak voordat de garantie afliep werd de koppeling met drukgroep vervangen.
Hoe kom je daar dan bij?Dan is hij via de dealer waarschijnlijk toch uit de parallelle import gekomen. Meestal komen die auto's uit Duitsland en Tsjechië en daarom zit er dan Das Welt garantie op.
Nee hoor, geen import maar een NL auto en gekocht bij de dealer. Twee jaar oud toen wij het kochten, dus in 2015. En er zat een jaar Das Welt garantie op. En vlak voordat de garantie afliep werd de koppeling met drukgroep vervangen.
Ik heb op die link geklikt en een chat gesprek gehad over die Das Welt garantie, maar die mevrouw waar ik dat gesprek mee had wist het zelfs niet. Ze zou het uitzoeken.
Ik heb op die link geklikt en een chat gesprek gehad over die Das Welt garantie, maar die mevrouw waar ik dat gesprek mee had wist het zelfs niet. Ze zou het uitzoeken.
Vreemd, want als je op Auto Scout naar auto's zoekt en je komt een auto tegen van Das Welt, dan zit er nooit een nummerplaat op, wat wil zeggen dat het import is.
Niet per definitie, er zitten ook genoeg originele NL-auto's tussen.
Is een soort occasion-label van de VAG-groep...