IPhone draadloos opladen

fagend

Lid
Heeft iemand dat al aan de praat gekregen met een iPhone 8 of X?

Ik heb een X en die past er net in, dus de onderkant van de telefoon raakt volledig dat rubber matje. Opladen is er echter niet bij.

Zo lang CarPlay in mijn Skoda niet draadloos is maakt het eigenlijk niet veel uit natuurlijk. First world problems...
 

Mali

Forumguru
bij mij werkt het nu wel gewoon met een iphone 8 plus ( van de vrouw) met wel een nieuw telefoonhoesje andere telefoonhoesje mooier maar te dik werkte thuis op de QI lamp ( zweeds warenhuis) eerst ook niet
 

Horkje

Forumguru
De iPhone X heb ik sinds afgelopen vrijdag en de nieuwe Superb haal ik komende vrijdag op....

Hoop toch wel dat het past en werkt. Zo veel groter is die X nu ook weer niet.
 

Horkje

Forumguru
klinkt nu al als de nieuwe X-factor bij jou vanaf vrijdag :)

Jazeker!

Superb zou eigenlijk vrijdag 3 november geleverd worden maar zoveel wowfactor op een dag was denk ik een beetje to much :deuk:

Ben reuze bebieuwd in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mali

Horkje

Forumguru
De iPhone X laadt draadloos prima op kan ik momenteel uit ervaring vertellen.

Toestel wordt wel vrij warm trouwens.
 
Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Hopelijk blijft de iPhone X het ook naar behoren doen..

Las dat het de meest breekbare iPhone is, én dat het scherm niet reageert bij (extreme) kou.

In mijn '13 O3 heb ik overigens ook al een phonebox voor draadloos opladen.
 
heeft er iemand nog mindere ervaringen met draadloos laden, combinatie iPhone 6S en phonebox? binnenshuis werkt het draadloos laden perfect, maar in de auto (Kodiaq) geeft deze eerst aan dat hij draadloos gaat laden met onmiddellijk erna een boodschap dat er niet kan geladen worden en ik andere voorwerpen moet verwijderen en terug opnieuw moet proberen. Heel af en toe werkt dit toch. Ik maak gebruik van iPhone 6s in hoesje met Qi plakker achteraan het toestel. Deze combinatie zou niet het probleem mogen zijn, aangezien dit in huis wel werkt.
 

CDK

Forumguru
Ik heb een iPhone 7 Plus met een case van Mophie en draadloos laden gaat prima in de Kodiaq :jaja:
 

Horkje

Forumguru
Ook hier heel soms in eerste instantie wel eens die melding met de iPhone X maar even verschuiven en klepje dicht schuiven is dan al voldoende waarna er wel direct geladen wordt.

Er ligt in dat geval van zo’n melding bij mij dan net een kabeltje in die ik voor het Wlan gebruikte. Denk dat dat al kan storen o.i.d.

Ben zelf in ieder geval reuze tevreden met draadloos opladen. Zelfs het idee dat met klepje dicht er inderdaad nog beter signaal is. Van drie naar vier streepjes.
 
enkele voorstellen zoals hierboven beschreven uitgetest maar zonder resultaat. Met hoesje, zonder hoesje, er liggen geen kabels in, klepje dicht of open, zelfs 12V stekker verwijderd, ... geen succes.
 

Japanese Power

Donateur
Dan wellicht een keer testen bij je dealer of bij een ander forumlid met een Skoda met draadloos opladen of het opladen dan wel beter gaat. In dat geval kun je wat gerichter gaan zoeken.
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
heeft er iemand nog mindere ervaringen met draadloos laden, combinatie iPhone 6S en phonebox? binnenshuis werkt het draadloos laden perfect, maar in de auto (Kodiaq) geeft deze eerst aan dat hij draadloos gaat laden met onmiddellijk erna een boodschap dat er niet kan geladen worden en ik andere voorwerpen moet verwijderen en terug opnieuw moet proberen. Heel af en toe werkt dit toch. Ik maak gebruik van iPhone 6s in hoesje met Qi plakker achteraan het toestel. Deze combinatie zou niet het probleem mogen zijn, aangezien dit in huis wel werkt.
Ik gebruik een iphone7 met nzelfde Qi plakker, werkt perfect, alleen is CarPlay dan wel....gedaan
 

Sk_Hans

Forumguru
Ik heb een iPhone 8 en daar werkt het laden goed. Moest wel eerst even zoeken welke iPhone ik eigenlijk heb, want dat doet me eerlijk gezegd allemaal erg weinig. Wist niet eens dat het in de auto zat en dat de telefoon dat kon. Gewoon in dat vakje gelegd (in een leren hoesje) en gemerkt dat de telefoon geladen wordt. Gaat wel minder snel dan via kabel en de telefoon wordt na een hele tijd ook wel warm. Maar het werkt en dus geen kabel nodig.
 
Bovenaan Onderaan