Koffer "Simple Clever" houder met velcro

Sauce

Actief lid
Hallo!

De Octavia's e Superb's worden tegenwoordig geleverd met deze "Simple Clever" houders ( part O3-CRG-PNL ) :
maxresdefault.jpg

Al heb ik nog enkele vragen, dat ik niet heb kunnen vinden via het internet:

1. Wat zijn de afmetingen van deze houder? (Lengte en hoogte)
  2. In een variabele koffer optie van de Octavia, hoeveel van deze houders zou ik in de kofferbreedte kunnen leggen zodat ik een hele deel zou afgeschermt hebben van de kofferruimte?
    Ik zou die namelijk net onder de variabele vloer willen plaatsen. (al heb ik geen idee wat de hoogte is van een variabele vloer)
  3. Kent er iemand (goedkopere / betere) alternatieven dan die van de Skoda zelf?

Canon-Eye

Forumguru
Kent er iemand (goedkopere / betere) alternatieven dan die van de Skoda zelf?
Ik heb ooit eens bij de Makro een set van een stuk of 5 langwerpige kunststof blokjes opgepikt met klitteband. Prijs weet ik niet meer (ordegrootte €10 of zo), afmetingen per blokje 10 x 2,5 x 3 cm l-b-h, werkt behoorlijk goed bij alle objecten die een redelijk hoekige onderrand hebben. Maar vermoedelijk te laag om een behoorlijke compartimentering te maken.

JPs_OC2

Forumguru
'n Kennis van mij gebruikt de Stayhold en is daar zeer tevreden over. Heuts.nl heeft ze in verschillende formaten. Maar of ze onder de variabele vloer passen...geen idee.

Bovenaan Onderaan