Van Fabia Combi III 2015 naar Rapid Spaceback 2017

PietB51

Actief lid
Bedankt voor je aanbod, maar Goeree Overflakkee is te ver van jouw regio denk ik.
Maar nu heb jij de 110 pk versie, dan valt dat misschien nog meer op dan bij de 95 pk versie die ik heb.
Nu moet ik zeggen dat ik misschien ook nog wat te voorzichtig wegrij ipv direct stevig gas te geven, zit nog in de gewenningsfase :jaja:

EdK

Forumguru
Ja, dat heb ik gezien en gelezen, interessant inderdaad..
En gewoon betaalbaar voor bijna elke beurs.....

want jouw 95 PK en rosinfield zijn standard 110 Pk zijn gecreërd met software.
De blokken zijn indentiek, dus het blok kan zonder enkel probleem de 110 /115 Pk aan.
Heb het bij bestelling al aangegeven bij de dealer en zal geen problemen met garantie opleveren.
En dat 5 versnellingen handbakkie die kan de krachten ook met twee vingers in de neus aan...

Dus je weet wat je met de verjaardag moet vragen !! enveloppe met geld en dan op naar Neunen..:pardon:

Rosinfield

† In Memoriam
Ik snap niet waarom je dan niet meteen naar 140 PK tuned. Rijdt echt heel erg lekker. In beide gevallen is het gewoon chip tuning, binnen de veilige marges. En de kans op problemen met garantie is echt te verwaarlozen. Mijn dealer maakt er in voorkomend onwaarschijnlijk geval ook niet onnodig een probleem van. Daar gaat het dus om, je relatie met de dealer en hoe deze er tegenover staat. Is die relatie er niet en/of staat de dealer negatief tegenover tuning, dan ben je sowieso de Sjaak wanneer bij een probleem Pon wordt ingeschakeld.

Laatst bewerkt:

PietB51

Actief lid
Mijn dealer maakt er in voorkomend onwaarschijnlijk geval ook niet onnodig een probleem van. Daar gaat het dus om, je relatie met de dealer en hoe deze er tegenover staat. Is die relatie er niet en/of staat de dealer negatief tegenover tuning, dan ben je sowieso de Sjaak wanneer bij een probleem Pon wordt ingeschakeld.

Inderdaad is dat de afweging, ik heb bv 2 jaar extra garantie erbij genomen en wil eigenlijk geen enkel risiko lopen, want dat zet je dan wel op het spel, hoe klein de kans misschien ook is.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik vergelijk het altijd met de vraag of je een helm opzet als je je als voetganger op straat begeeft. Het is een kwestie van risico grond van risico inschatting en dan nog is de vraag of je dealer jou onnodig zal dwars zitten en zo een goede klant verliezen.
Ik heb hier of op andere fora eerlijk gezegd nog nooit iets gezien van garantie problemen op grond van tuning door een gerenommeerd bedrijf. Terwijl er toch heel wat auto's gechipt zijn. Correct me if I'm wrong

Bovenaan Onderaan