O2 elegance attr bus 1.9tdi besteld :)

Han

Lid
na lang wachten (leasebudget zou in oktober omhoog gaan, maar is pas afgelopen maand aangepast) gisteren mijn octavia besteld bij de leasemaatschappij. Order moet nog goedgekeurd worden e.d. maar ik kan hopelijk eind april in die o zo mooie auto rijden :). Ik zag al wat berichten over kortere levertijd, nou, daar hoop ik ook op, heb namelijk geen oud leasecontract dat ik moet uitdienen (voorloop polo)

Als opties heb ik alleen ESP, kleurtje Satin Grey, schijnt er wel strak uit te zien met zilveren dakrails. Ook trekhaak erop.

Ik ben wel blij dat mijn auto wordt geleverd met Columbus, dat ziet er toch wat strakker uit dan de oude Nexus :).

Fabia

† In Memoriam
En weer een Skoda rijder erbij. Gefeliciteerd met je O2, daar krijg je geen spijt van.

cvegreen

Forumguru
Ho nog een O2 erbij hier . Die dingen liggen heel goed in de markt geloof ik als ik dat zo zie. Niets mis mee ook he , mooie wagen . Ik kijk ook elke keer ik een skoda zie en daar zitten heel veel O2 al tussen .

Ik ben wel blij dat mijn auto wordt geleverd met Columbus, dat ziet er toch wat strakker uit dan de oude Nexus :).

Gefeliciteerd, hier nog zo eentje...vorige week besteld, maar bestelling nog niet bij dealer binnen helaas.

Je krijgt er 100% een Columbus navi in.

Zie nu pas dat ik in mijn eigen topic gereageerd had ;)

Dealer belde zojuist op met de mededeling dat de auto gepland staat voor productieweek 12. Nu benieuwd wanneer ik hem kan komen ophalen... :)

Bij mij zou het week 7 worden dat ie de fabriek uit zou rollen voor m'n O2 en dat is nu week 5 geworden en afhalen in week 6...... ofwel, morgen mag ik 'm halen. Dus wat dat betreft zijn ze erg snel, bij mij in ieder geval dan.

Grtz,
Roland

Han

Lid
nou, vandaag de afleverdatum gehoord van de dealer... 24 mei pas :( dat is wel wat later dan ik had gedacht. Ik hoop dat dat nog de 'veilige' datum is.

Han

Lid
morgen is het dan zover, om 14.00 uur stipt sta ik bij de dealer op de stoep om de sleutels van mijn nieuwe auto in ontvangst te nemen :D :D :D

(dus 4 weken eerder dan de conservatieve schatting: 25/4 ipv 24/5)

cvegreen

Forumguru
Ik wens je een goede nacht toe ( al zal dat moeilijk gaan denk ik )
Morgen om 14 u je nieuwe bolide gaan afhalen , dat zal een super leuk moment worden en ze spreken over mooi weer ,dus ga je lekker kunnen genieten van je kraaknette wagen.

van inkel

Forumguru
morgen is het dan zover, om 14.00 uur stipt sta ik bij de dealer op de stoep om de sleutels van mijn nieuwe auto in ontvangst te nemen :D :D :D

(dus 4 weken eerder dan de conservatieve schatting: 25/4 ipv 24/5)

Prettig weekend dus :xyxthumbs:

Okki

Forumguru
Gefeliciteerd en de foto's zien we binnenkort met belangstelling tegemoet.

25 april is altijd een goede datum, ik zal zijn verjaardag onthouden :tongue:

Bovenaan Onderaan