Skoda Karoq

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Uitgebreid de karoq in Frankfurt bekeken, mooie wagen en ruimer als de ateca. Gaaf virtual dashboard en mooie stoelen. Mag wel iets sportiever, en een skoda engineer kon mij mededelen dat er volgend jaar een sportieve versie komt. Racing blue voorals nog niet. Maar zou ervoor gaan pleiten.. folder al meegekregen.
Ikzelf vind de dynamic stoelen in de Karoq beter ondersteunen dan die in de Octavia.wat me wel tegenviel was de materiaalkeuze op het achterportier....waarom hetgeen voorin wordt gebruikt niet doortrekken naar het achterkompartiment?
Nu is het geheel achterin van Tupperware kunststof!
 
In de S3 gewoon knuffelplastic achterin

Tja het is geen VW

Die verwachting had ik ook van VW. Tot ik mijn Golf VII highline executive plus geleverd kreeg, met zo'n beetje de hele optielijst erop geen goedkope auto. Keihard plastic achterin :nono:

Maar ja, het is geen Skoda dus vooruit dan maar :deuk:
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
In de S3 gewoon knuffelplastic achterin



Die verwachting had ik ook van VW. Tot ik mijn Golf VII highline executive plus geleverd kreeg, met zo'n beetje de hele optielijst erop geen goedkope auto. Keihard plastic achterin :nono:

Maar ja, het is geen Skoda dus vooruit dan maar :deuk:
Had je wel een highline :D
Zie hier in de showroom toch echt een deel stof afwerking op de deuren achterin en diverse soorten kunststof en alu op zowel Tiguan als Golf 7 :jaja:
 
Laatst bewerkt:
Haha, misschien hebben ze stiekem een trendline omgebouwd @ertromp
Daarom die hoge prijs, dat is natuurlijk veel duurder dan direct een highline bouwen :deuk:

Maar had natuurlijk had hij ook achterin wel zo'n carbon look stripje en wat stof voor waar je arm komt. Maar dan gemonteerd in stemmig kliko plastic :D Maar ach, heb de kids nooit horen klagen ;)
 

EdK

Forumguru
Zie hier in de showroom toch echt een deel stof afwerking op de deuren achterin en diverse soorten kunststof en alu op zowel Tiguan als Golf 7
Je gaat je SEAT verkopen ???? Nu al ?? Tsja begrijp het wel hoor , blijft natuurlijk maar Seat....:deuk:
 

ertromp

Forumguru
Haha, misschien hebben ze stiekem een trendline omgebouwd @ertromp
Daarom die hoge prijs, dat is natuurlijk veel duurder dan direct een highline bouwen :deuk:

Maar had natuurlijk had hij ook achterin wel zo'n carbon look stripje en wat stof voor waar je arm komt. Maar dan gemonteerd in stemmig kliko plastic :D Maar ach, heb de kids nooit horen klagen ;)
Nee maar pa loopt dus wel te klagen dat ie alleen maar keihard plastic achterin ziet ;) Ligt dus wel wat genuanceerder
 

ertromp

Forumguru
Je gaat je SEAT verkopen ???? Nu al ?? Tsja begrijp het wel hoor , blijft natuurlijk maar Seat....:deuk:
Nee Ed de Seat blijft nog effe. Wil er zeker 5 jaar mee doen en daarna .............. de Q2 of de T-Roc of??
En ik doe nog wel eens wat voor de plaatselijke dealert vandaar dat ik vrij snel kan zien wat er is in zowel VW als Skoda als Seat als Audi ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Nee maar pa loopt dus wel te klagen dat ie alleen maar keihard plastic achterin ziet ;) Ligt dus wel wat genuanceerder
Ja ligt zeker wat genuanceerder. Want volgens de overleveringen in dit topic heeft de Karoq hard plastic op de achterdeuren en zei iemand daarop "Tja het is geen VW". Alleen heeft VW toch echt precies hetzelfde hetzelfde kliko plastic op de achterdeuren bij alles onder het D segment. Daar doet het stofje en het stripje weinig aan af...
 

ertromp

Forumguru
Ja ligt zeker wat genuanceerder. Want volgens de overleveringen in dit topic heeft de Karoq hard plastic op de achterdeuren en zei iemand daarop "Tja het is geen VW". Alleen heeft VW toch echt precies hetzelfde hetzelfde kliko plastic op de achterdeuren bij alles onder het D segment. Daar doet het stofje en het stripje weinig aan af...
Ook goed
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

0ri0n88

Forumguru
Net terug van de iAA. De karoq is een heel strak afgewerkte kar en zeker van binnen, maar die plastic balk die rondom eromheen loopt, oogt in het echt heel cheap en ook niet mooi imo.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan