Octavia III RS

leon-cupra

Forumguru
Ja, anders 2 jaar zo rijden tot garantie voorbij is.:pieker:
na twee jaar kan de invoerder nog steeds kosten vergoeden onder de noemer "coulance", maw invoerder betaalt een percentage van de herstelkosten na garantie. Gaat meestal om gevallen van abnormale slijtage. Dus vanaf dat je iets gaat aanpassen, ga je hier ook geen kans meer op hebben. Dus iets veranderen is weten dat er altijd gevolgen aan vast hangen

Kan iemand mij vertellen wat nu juist de standaarduitrusting is op een Octavia III RS model 2017? Kan dit op de website van Skoda nergens terugvinden.

Alvast bedankt!

leon-cupra

Forumguru
Voor bijna 32.000 euro. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Nederland heeft alleen de (dure) RS 245 business. Zit je snel op € 50.000,-
troost jullie, jullie banen zijn veel beter :maakmegek::maakmegek:

Geef mij maar Belgie en onze slechte wegen, ik rij tenminste goedkoop een vRS :D
Kom dan mij wel eens uitleven op jullie goede banen :maakmegek::maakmegek:

leon-cupra

Forumguru
Ja zalig toch, iedere keer vanuit België Nederland binnenrijden. :D
Veeeeeel beter.
bwa kom daar niet zoveel. Teveel trajectcontroles en te strikte controles.
En meestal als we in Nederland komen, is het met een volle koffer en 3 fietsen, dus is het zowiezo aan rustig tempo.

JurgenM

Forumguru
Wij wonen quasi op de grens dus zelfs naar huis rijden gaat vlugger via de A2 ipv E314 en dan over de Rijksweg.

B.Stuurder

Forumguru
Klinkt als onvrede?
Nou niet onvrede, meer irritatie aan de arrogante opstelling van PON. Ik heb dat van héél dichtbij meegemaakt, werknemers hebben ze ook schijt aan. (niet ik)
Ik probeer altijd mijn uiterste best te doen om de klant tevreden te krijgen, al kan ik niet altijd tegemoetkomen aan alle verwachtingen natuurlijk, toch probeer ik de klant wel het gevoel te geven dat hij serieus wordt genomen. Dat idee heb ik bij PON niet zo.

Ik kom echt geen eind verder op de site Skoda.be. Als ik de optiepacks wil bekijken zie ik de opsomming met opties niet. Zou graag weten welke pack welke opties bevat. Dan heb ik het over pack RS comfort, pack RS gps en de pack RS gps traveller. Iemand die me kan helpen of deze packs zelf heeft op zijn RS?

Thx!

anilv26

Senior Member
Hmm, zie het inderdaad, is een optie van € 230,00. Was dit ook al voor de facelift zo?
Zit wel in het RS GPS pack, mocht je dat toch willen nemen.
Ja was voor de fl ook een optie. Heb deze apart erbij moeten kiezen.
Ps. De mijne (fl) komt ook uit België en koste nog net geen 37k.

Laatst bewerkt:

Olivier

Senior Member
yqmc4pqmlvtot.jpg
[/IMG]
yqmc4pqmlvtot.jpg

De eerste 1500km zijn binnen met de rs :) vorige weekend met de vrouw en zoontje vertrokken op verlof naar Nederland. Man wat een zalige wegen hier! Deze zijn tenminste onderhouden! Heb geen enkel gat in de weg tegengekomen! De rs is een zalige wagen voor lange afstanden.. zeker met de dsg bak. Gem. verbruik snelweg +/- 8,5 l. Wat ik nu wel meer ondervonden heb is het windgeruis aan de voorste deuren en dat er meer geluiden hoorbaar zijn van dashbord, deurpannelen enz.. nuja het vermogen van de wagen doet je dat weer vergeten. Al raak je die pk's wel snel gewoon :D

dirkie996

Forumguru
yqmc4pqmlvtot.jpg
[/IMG]
yqmc4pqmlvtot.jpg

De eerste 1500km zijn binnen met de rs :) vorige weekend met de vrouw en zoontje vertrokken op verlof naar Nederland. Man wat een zalige wegen hier! Deze zijn tenminste onderhouden! Heb geen enkel gat in de weg tegengekomen! De rs is een zalige wagen voor lange afstanden.. zeker met de dsg bak. Gem. verbruik snelweg +/- 8,5 l. Wat ik nu wel meer ondervonden heb is het windgeruis aan de voorste deuren en dat er meer geluiden hoorbaar zijn van dashbord, deurpannelen enz.. nuja het vermogen van de wagen doet je dat weer vergeten. Al raak je die pk's wel snel gewoon :D
Bij ons enkel soms windgeruis van rechtervoorportier op autosnelwegen.
Qua verbruik valt dit goed mee, van u.
Al eens de ECO stand geprobeerd op autosnelweg? Wij gaan eind augustus op reis met de RS.
Inderdaad, vermogen kom je snel gewend, totdat je op de teller kijkt, en schrikt hoe snel je aan 't rijden bent. Misschien in de toekomst toch chippen?Gevaarlijk voor rijbewijs.

Bovenaan Onderaan