duimp
Lid
gisteren begon het motormanagementlampje te branden en nu heb ik de auto vanavond laten uitlezen.
Resultaat is storing P0405. Wat ik nu begrijp is dit de egr-klep die vervangen moet worden.
Nu lees ik dat sinds kort dat deze egr-klep ook software matig kan worden weggeschreven.
Geldt dit nu ook voor deze storing? En waar kan dit dan het beste doen, graag hoor ik jullie ervaring.
Laatste 2 jaar nooit problemen en binnen een week last met de electrische ramen en deze storing
Resultaat is storing P0405. Wat ik nu begrijp is dit de egr-klep die vervangen moet worden.
Nu lees ik dat sinds kort dat deze egr-klep ook software matig kan worden weggeschreven.
Geldt dit nu ook voor deze storing? En waar kan dit dan het beste doen, graag hoor ik jullie ervaring.
Laatste 2 jaar nooit problemen en binnen een week last met de electrische ramen en deze storing

Ik heb de eerste 2 al eens gedaan en bij beide een goed resultaat. Die emulator in een polo 1.2 TDI gezet, was ongeveer 45 min werk omdat je er lastig bij kunt maar was goed te doen. Auto reed erna naar mijn beleving rustiger en fijner en zuiniger als ik bv 80 of 130 reed.