Mijn Cadillac STS had een toetje op het moment dat ie automatisch op slot ging door weg te lopen met de sleutel in je zak. Vreselijk. Gelukkig kon je dat omzeilen door de auto met de AB op slot te drukken.
Overdag in een drukke stad of een lege parkeerplaats is er weinig aan de hand, maar in mijn buurt parkeerde ik altijd tussen de huizen. Als ik hem dan vergat dicht te drukken schaamde ik me kapot. Dat galmde flink door.
Dat kloteding toeterde ook nog 3x als je de sleutel in de auto liet en de bestuurdersdeur dicht deed, onafhankelijk van de stand van andere portieren. Man wat heb ik die functie vervloekt.
Ook een keer meegemaakt dat we 's ochtends vroeg op een camping aan het inpakken gingen, proberen zo stil mogelijk te zijn door deuren niet dicht te slaan en te fluisteren, lag de sleutel in de auto en duwt mijn vriendin de bestuurdersdeur dicht. toet-toet-toet. GRRRRR.
Anyway; doe nou maar gewoon niet. Die 3x dat het wel leuk is weegt niet op tegen de keren dat het (jezelf) irriteert.
Het antwoord op de originele vraag is al gegeven, en het topic is wat ontspoord, maar ik denk ook wel dat dat aangeeft hoe men denkt over het lawaai maken wanneer je je auto opent of sluit.