Groupbuy Eibach verlagingsveren

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarrieSkoda

Forumguru
Jawel, het is weer zover! Een nieuwe ronde groupbuy voor de geïnteresseerden onder ons!
Dit maal voor de (uiterlijke) looks van je Skoda, namelijk een verlagings-groupbuy.

Wat zijn de kosten?
De volgende prijzen worden ons als forum aangeboden;
Voor de S2 €399,- --> normaal €439
Voor de S3 €399,- --> normaal €439
Voor de O2 €369,- --> normaal €409
Voor de O3 €359,- --> normaal €399
Voor de F2 €349,- --> normaal €389
Voor de F3 €349,- --> normaal €389
Voor de Rapid €349,- --> normaal €389

Sedan of Combi maakt geen verschil!

Wat is er allemaal inbegrepen bij deze actie?
- Eibach Pro-Kit verlagingsveren
- Montage
- Uitlijnen

Wie gaat dit alles verzorgen?

Dit maakt de welbekende @Antera van het forum voor ons mogelijk!

Locatie?
Montage: Dongen (Noord-Brabant)
Uitlijning: Terheijden (Noord-Brabant)

Wanneer kan ik van deze actie profiteren?
Je kunt van deze actie profiteren zodra we 10 leden bij elkaar hebben gevonden!

Grijp nu je kans en profiteer van deze mooie actie om voor altijd af te rekenen met je 'wheelgap':thumbsup:.

Opgave kun je doen door in dit topic het lijstje aan te vullen met de volgende gegevens:
Je forumnaam - Model en motortype - transmissie - bouwjaar



Disclaimer:
Graag geen twijfelaars, die zodra de afspraken voor montage gemaakt dienen te worden, z'n keutel intrekken. Hiermee verpest je het voor de rest van de forumleden.
Bij minder als 10 leden gaat deze actie niet door.
 

CDK

Forumguru
Leuk initiatief @HarrieSkoda :thumbsup:
De Kodiaq doet die niet mee met de actie?
Tot wanneer loopt de actie uiterlijk? Ik bedoel dan tot wanneer er ingeschreven kan worden en voor wanneer de werkzaamheden uitgevoerd moeten zijn.
 

HarrieSkoda

Forumguru
@Corné de Kluijver momenteel zijn er nog geen veren beschikbaar voor de Kodiaq.
Deze worden op dit moment druk getest door TÜV in Duitsland.

Ze zouden zomaar binnenkort beschikbaar kunnen zijn..

Over de looptijd; laten we eens bezien in wat voor tijd we 10 forumleden bij elkaar hebben weten te vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

TurboT

Forumguru
Goed bezig zo'n groupbuy. Ik twijfel zelf niet, maar mijn vrouw gaat dit niet goed vinden haha. Al meerdere malen subtiel proberen te overtuigen.

Mijn vrouw vindt de vering van de Rapid al stug genoeg.
De Octavia is vergeleken met de Rapid wel een stuk comfortabeler geveerd.

Succes met de GB
 

eriktv

Forumguru
Ik zal nog even wat reclame maken dan: DOEN!!! Afgelopen december Eibach veren en Bilstein dempers voor op m'n S2C besteld bij Antera en door m'n eigen garage laten monteren (Breda ligt ehm.. niet echt om de hoek) en ik heb er geen moment spijt van gehad. Comfort alleszins voldoende, wegligging als m'n oude O1 RS en ik vind het errug mooi :thumbsup:
 

HarrieSkoda

Forumguru
@eriktv ; Dat dacht ik ook! Ik ga het zelf ook laten doen zodra er voldoende aanmeldingen zijn. Kan zomaar nog eens even gaan duren als ik dat zo inschat..:wavecry:

@oco1979 ; Die snap ik niet helemaal. Heb je toevallig te snel gelezen? Qua uitvoering van de auto maakt het geen verschil in prijs.

Als je oude dempers nog in orde zijn (lees: niet lekken) kun je vooruit met alleen een Eibach verenset!

Het is zeker een mooi aanbod, hier ga je ze elders niet voor onder je auto krijgen PLUS uitlijning!:banghead:
 

oco1979

Forumguru
@eriktv ; Dat dacht ik ook! Ik ga het zelf ook laten doen zodra er voldoende aanmeldingen zijn. Kan zomaar nog eens even gaan duren als ik dat zo inschat..:wavecry:

@oco1979 ; Die snap ik niet helemaal. Heb je toevallig te snel gelezen? Qua uitvoering van de auto maakt het geen verschil in prijs.

Als je oude dempers nog in orde zijn (lees: niet lekken) kun je vooruit met alleen een Eibach verenset!

Het is zeker een mooi aanbod, hier ga je ze elders niet voor onder je auto krijgen PLUS uitlijning!:banghead:


Bedoel combi : sportdemper en sportveren nog beter is.
Als je oem dempers nog goed zijn, kan je sportveren opteren.
 

CDK

Forumguru
Moet je in België elke keer je naar de keuring gaat terug de originele veren steken?

@Joske heeft hierover iets in de kennisbank geplaatst. Je kan de veren afnemen met GOCA attest en dan eenmalig keuren en daarna ben je er vanaf en kan je ze laten zitten met de jaarlijkse keuring.
 

Haderach

Senior Member
@Joske heeft hierover iets in de kennisbank geplaatst. Je kan de veren afnemen met GOCA attest en dan eenmalig keuren en daarna ben je er vanaf en kan je ze laten zitten met de jaarlijkse keuring.

Heb even op Joske gezocht in de databank, maar het juiste topic niet gevonden. De site van GOCA is wel duidelijk.
 

CDK

Forumguru
De Kodiaq doet niet mee helaas, onder ze de kopers van dit model waren wel enkele geïnteresseerden. Veel potentiële Octavia / Superb kopers zijn nu voor de Kodiaq gezwicht of gaan zwichten voor de Karoq over een paar maandjes. Dat is mijn verklaring voor het uitblijven van inschrijvingen. (Of iedereen heeft z'n centjes al uitgegeven aan de chiptuning groupbuy die nu op z'n eindje loopt) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan