Mijn Blauwe RS bakkes

koreaan

Forumguru
De 135i is gekeurd, op de versleten achterbanden na, die vervangen worden is ie goed!

Koopcontract wordt opgesteld en 20 mei rijden, zou mooi zijn 20 mei dan ben ik nl. Jarig :)

Ben al druk met Mosselman Turbo systems aan het contacten voor tuning. De bedoeling stage 2.1 intercooler en chip, dit zou vermogen brengen rond de 385 pk en 550nm. Hopelijk kan dit 26/27 mei voor de ringrit.
 

koreaan

Forumguru
Supermooie auto Bas. Juweeltje. Wel een klein nadeeltje: geen xenon. Wellicht nog een mod die je kunt uitvoeren?

Hi Chris, dank je wel !!
Ik ga heel rustig op zoek naar xenon lampen met de zomertijd in het vooruitzicht. Zat te denken om de lampen eerst te vervangen door Osram nightbreakers of iets dergelijk. Helaas is het assortiment 135i schaars, degene die we eerst hadden gezien had weer geen navigatie en stuurwielbediening.

Je moet wat hebben voor op het lijstje:)

Tuning staat op nr.1. :)
 

LT83

Forumguru
Xenon hoort inderdaad wel een beetje op zo'n auto natuurlijk, maar dat komt vast een keer goed.
2x een dubbele uitlaat is sowieso voor de echte mannen ;)
 
Bas je moet wel even goed navragen hoor , want ik al wel is begrepen had dat het echt drama is qua storingen bij BMW
Met xenon ombouw
 

CDK

Forumguru
Ik zou voor LED gaan denk ik @koreaan, heb het in de Fabia ook laten zetten en ziet er super uit. En anders gewoon de buidel trekken en OEM xenon plaatsen, desnoods van een sloop/schade auto.
 
Bovenaan Onderaan