Mr. Horizon
Senior Member
Twee weken in ons bezit, en de eerste kleine mods zijn een feit. De eerste zeer praktisch: bescherming van de achterbumper ivm onze hond. De tweede geheel zinloos, maar wel leuk: gasveren onder de motorkap.
Meer omdat ik dat gewend was met onze Saab en ik dat stokje maar armetierig vond staan.
Maar aangezien mijn wensen lijstje inmiddels substantieel begint te worden, wordt het tijd die ook maar eens te gaan delen hier.
Bezoekje aan TCS (staat in de planning)
Bezoekje @Antera ivm VCDS aanpassingen (grappig trouwens dat een aantal aanpassingen standaard op mijn Saabje zaten, maar die kwam uit 2000!) en waarschijnlijk setje hulpveren
Mijn Skoda app module inbouwen
Dashcam installatie
LED verlichting mistlampen
Met die hulpveren zit ik nog in dubio. Dan komt hij wel erg hoog op de achterpoten te staan. Veel gelezen hier op het forum over verlaging etc.
Momenteel staat de auto achter een halve centimeter lager dan voor (ongeladen). Maar met de vouwwagen er achter en wat gewicht in de achterbak, zakt hij een dikke drie centimeter door (en komt de voorkant een centimeter omhoog).
Ik vind de aanpassingen van @Pendragon super mooi, maar vraag mij af hoe praktisch dat in mijn geval is.
Zonder dit veelbesproken topic hier opnieuw te starten, ben ik toch wel benieuwd naar ervaringen van mensen met een eibach verlaging met 75kg op de trekhaak en een volle achterbak.
Meer omdat ik dat gewend was met onze Saab en ik dat stokje maar armetierig vond staan.
Maar aangezien mijn wensen lijstje inmiddels substantieel begint te worden, wordt het tijd die ook maar eens te gaan delen hier.
Bezoekje aan TCS (staat in de planning)
Bezoekje @Antera ivm VCDS aanpassingen (grappig trouwens dat een aantal aanpassingen standaard op mijn Saabje zaten, maar die kwam uit 2000!) en waarschijnlijk setje hulpveren
Mijn Skoda app module inbouwen
Dashcam installatie
LED verlichting mistlampen
Met die hulpveren zit ik nog in dubio. Dan komt hij wel erg hoog op de achterpoten te staan. Veel gelezen hier op het forum over verlaging etc.
Momenteel staat de auto achter een halve centimeter lager dan voor (ongeladen). Maar met de vouwwagen er achter en wat gewicht in de achterbak, zakt hij een dikke drie centimeter door (en komt de voorkant een centimeter omhoog).
Ik vind de aanpassingen van @Pendragon super mooi, maar vraag mij af hoe praktisch dat in mijn geval is.
Zonder dit veelbesproken topic hier opnieuw te starten, ben ik toch wel benieuwd naar ervaringen van mensen met een eibach verlaging met 75kg op de trekhaak en een volle achterbak.