ikzelf kruip niet onder mijn auto se. en erg zal het wel niet zijn want ik krijg geen meldingen en laatst heeft hij 3/4 lit bijgekapt op 10.000 kmHoe ziet zoiets eruit?
ikzelf kruip niet onder mijn auto se. en erg zal het wel niet zijn want ik krijg geen meldingen en laatst heeft hij 3/4 lit bijgekapt op 10.000 km
Bij m'n Octavia II fl 1.6 crtdi nooit geen drupje gezien. Ben nu al aan 't uitkijken tegen dat de Octi III fl Vrs uitkomt, maar zou het niet kunnen verdragen als daar olie onder ligt. Probleem zou moeten opgespoord en verholpen worden.Want tegen dat je dat drupje op de grond opmerkt, is het binnenin soms al 'n smeerboel.In mijn garage zie ik toch geregeld een drupje olie ter hoogte Vd Carter op de grond liggen. Bij mijn Nissan nooit gezien
Nu is er del geweten dat de tsi motoren wat olie verbruikenBij m'n Octavia II fl 1.6 crtdi nooit geen drupje gezien. Ben nu al aan 't uitkijken tegen dat de Octi III fl Vrs uitkomt, maar zou het niet kunnen verdragen als daar olie onder ligt. Probleem zou moeten opgespoord en verholpen worden.Want tegen dat je dat drupje op de grond opmerkt, is het binnenin soms al 'n smeerboel.
Misschien 'n slecht kantje van mij, maar met m'n motorfiets is dit idem dito, geen zwetende pakkingen of lekke o-ringen, of ik krijg het op m'n heupen![]()
Ik geraak daar niet onder. Ik ben te dikWaarom niet dan. Ik lig er wel vaker onder. Ookal repareer ik niets zelf zomaar.![]()
Een beetje olie verbruiken, zeker als je er soms de pees stevig oplegt, kan ik volkomen begrijpen, maar lekkages, dat vind ik niet kunnen. Ik weet dat sommige merken het normaal vinden als de motorblokken 'n beetje olie "zweten"', maar eigenlijk is dit toch niet meer van deze tijd.Nu is er del geweten dat de tsi motoren wat olie verbruiken
Ja, wat wil je, paardjes moeten eten krijgeneigenlijk vind ik 11,5 lit gemiddeld verbruiken ook niet van deze tijd maar tja dat neem ik er maar bij
Ik geraak daar niet onder. Ik ben te dik![]()
Dat denk ik ook maar hij kost ook quasi de helft van die AudiJongens,
Het ging over die carterbeschermer?
En wat dat verbruik betreft, in Autobild geeft een Audi A5 met 254pk en gewicht van 1700kg een testverbruik van 7,5l/100km.
Daar teken ik direct voor. Met 230pk en 1480kg zit ik nooit onder 9 liter. En kom niet af met die zware voet...Ik denk dat de RS motor technisch niet meer van de tijd is.