Ik heb er 1 van 16 en 1 van13 en 1van 9. En die van 16 is 1,80!![]()
Wij waren met 6en thuis allemaal minimaal 1,80 en in mijn en mijn broertjes geval waren wij 1,97 (ik) en 1,92 (broertje) en dan zaten we ook gewoon achterin de auto (e klasse sedan)
Ik heb er 1 van 16 en 1 van13 en 1van 9. En die van 16 is 1,80!![]()
Duidelijk pluspuntje!navigatie ook in kleur tussen de meters van het dashboard boven het stuurwiel. (prettig voor @Canon-Eye)
Ongetwijfeld hoor, en ondanks dat ik een P 206 heb gehad en zakelijk een expert van hetzelfde merk zijn het niet mijn wagens !Dat een ander merk misschien ook wel goed is en misschien wel lekkerder rijdt!![]()
Wees dan een echte kerel en pas dan ook je handtekening aan !!!Mijn avatar pas ik aan als ik een leuk plaatje heb ergens in de loop van volgende week.
Wat een super mooie auto, ik snap datje die een beetje verborgen houdt voor die Skoda jongens.De laatste dan
Wel een hele mooie, vooral al die zwarte accentenDe laatste dan
Geen klachten over het strakke sturen hoor. Simply Clever!De Peugeot moet zich nog maar bewijzen over de jaren maar sturen doet ie in ieder geval snaar strak. Maandag ga ik voor de lange afstand en dan weet ik meer.
Ik heb er vertrouwen in want ze zeggen: je voelt je lekkerder in een Peugeot![]()
Ja, dat heb je goed geraden. Was geen enorme geestelijke inspanning hoop ikZit jij nu ook op Peugeotmeeting-forum onder de naam Peugeot Man?
Als ik al jou berichten goed gelezen hebGeen klachten over het strakke sturen hoor. Simply Clever!
Klopt zo heet ik ook niet daarJa, dat heb je goed geraden. Was geen enorme geestelijke inspanning hoop ik
Maar @s-line ben ik daar nog niet tegen gekomen
Hij heet daar GT-Line gok ik....Klopt zo heet ik ook niet daar
Neuh, ik heb een dikke huid, op een paar plekken na.Als ik al jou berichten goed gelezen hebdan heb je er toch wel veel aan moeten doen om hem strak te laten sturen.
Volgens mij was dat niet zo "Simply Clever!"
De Peugeot stuurt al strak zo uit de verpakking
(grapje, laat je niet jennen)