Analoge klok in Columbus

willemk

Senior Member
ik ben al een poosje aan het zoeken hoe ik de analoge (digitale) klok in het beeldscherm kan krijgen, wanneer de Columbus uitstaat. Ik weet niet hoe dit moet. Is er iemand die me hier duidelijkheid in kan verschaffen.
 

gdisselkoen

Forumguru
Gewoon unit uitdrukken, terwijl de wagen op het contact staat toch..?
Volgens mij heb je dan standaard een zwart scherm. Als ik me niet vergis zit ergens in de Setup een optie om de klok te kiezen. Is al weer meer dan een half jaar geleden dat ik dat 'ergens' ingesteld heb.:lezen:
 

Chiel

Actief lid
Volgens bladzijde 16 van de Columbus handleiding is dit een beeldscherminstelling bereikbaar via menu - instellingen (tandwieltje) - beeldscherm instellingen.

De online handleiding is te vinden bij Kennisbank.
 

willemk

Senior Member
Jongens bedankt heb het gevonden, inderdaad via set up instellingen en dan vinkje aanzetten bij beeldschermmogelijkheden:dankje:
 

gdisselkoen

Forumguru
Nou.... Soms denk ik dat wel eens.

En tegenwoordig gaat het nog veel mooier, je kunt hem zelfs downloaden op je smartphone.
 

Okki

Donateur
Wel jammer dat je niet met een knopje deze klok zichtbaar kan maken als de radio (of media) speelt.
Klokje is leuk, maar wie heeft zn de radio nou uit tijdens het rijden
 

Okki

Donateur
Wel mooi. Kwestie van passenger airbag lampje en alarmlichtschakelaar eruit slopen en dan die erin. Moet kunnen....
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik kan nu al op 2 plaatsen zien hoe laat het is zonder mijn pols te hoeven verdraaien om op m'n horloge te kijken (Maxidot en radio, die inderdaad onderweg altijd aanstaat).
Nóg een tijdsaanwijzing erbij heeft dus niet zo'n hoge prioriteit...
 

hemi24

Forumguru
Ik kan nu al op 2 plaatsen zien hoe laat het is zonder mijn pols te hoeven verdraaien om op m'n horloge te kijken (Maxidot en radio, die inderdaad onderweg altijd aanstaat).
Nóg een tijdsaanwijzing erbij heeft dus niet zo'n hoge prioriteit...

Helemaal mee eens!!!

Trouwens zo'n klein dingetje waar ik me mateloos aan kan irriteren: het minuutje verschil tussen de beide klokjes op het plaatje van de Passat..!
 

ertromp

Forumguru
Da's ook al zo mooi bij mijn Fabia: mijn passagier ziet op de radio exact dezelfde tijd als ik in de maxidot, want die zijn gekoppeld... :jaja:
Nou super toch. Nooit meer weg doen die F2 van je want je hebt het nu strak voor elkaar met die uitgekiende plek voor de TT en de achteruitrijbouwlampen en de achterlichten die mee branden met de DRL's :deuk: En het levert hier nog menig post op
 
Bovenaan Onderaan