17 inch Zeus velgen in antraciet wel in shop, maar niet af fabriek te bestellen?

xplain

Forumguru
Nou dan ga ik je volgen. Van de week een collega gesproken met nieuwe Passat gte. De kleur velgen precies zoals die van jou en vond het echt heel mooi. Velgen lijken halve inch groter alleen door de kleur. Dus als ruggesteun, ik zeg antraciet

Wist niet dat ze op de Passat ook beschikbaar waren. Is de velg origineel vw dan?

Tuulster

Forumguru
Ik kwam deze foto tegen op het net. Is ook antrasiet op zwart..... wel 20inch momo.......:D
Ziet er zo wel erg stoer uit :jaja:

http___media.stern.export.doorlinkenvoorraad.nl_133387983_foto-3.jpg

xplain

Forumguru
Ja, is een fabrieksoptie.

Gevonden! Al lijken die van VW wel een pak lichter

volkswagen-passat-variant-1-4-tsi-gte-highline-7-bijtelling-op-voorraad-bomvol-16717789-6.jpg

volkswagen-passat-variant-1-4-tsi-gte-highline-7-bijtelling-op-voorraad-bomvol-16717789-3.jpg

Ja, dat zijn ze! Vind ze in het echt niet lichter overkomen dan de antraciet Zeus op het Skoda plaatje (van de losse velg). Komen wel lichter over dan op de foto van de grijze S3 in een eerdere post.

Nu is voor een foto het licht wel heel bepalend (kan nogal schelen in hoe het overkomt), maar blind uitgaan van de kleurtinten op de site kan ook nog wel eens verrassend uitpakken :laugh:

Als het enigszins lijkt op de kleur van deze Passatvelgen (mag ook nog wel een tandje donkerder) zou ik het zelf wel aandurven.

xplain

Forumguru
En daar was hij dan ineens! Tevreden van het resultaat! Toch best een heel donkere velg tov de antraciet kleurige op de Passat, maar heel tevreden want oogt heel stoer en is makkelijk in onderhoud!

IMG_1887.JPG

IMG_1889.JPG

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan