Mikedejong1
Forumguru
Staat er netjes bij MikeOmdat die van mij een maand terug nog naar de spuiter moest (voor steenslag en wat krassen) heb ik die van mij ook nog niet winterklaar. Vandaag begonnen met wassen, kleien en fijn polijsten, glaze en sealant (synth. wax), komende dagen dan nog een keer afspoelen en nog een waxlaagje erover. Omdat ik buiten moet werken, heb ik last van de korte dagen en lagere temperatuur dus geen kans om 'm in één keer te doen.
Ik ben benieuwd welke middelen je hebt gebruikt, al geeft de tas wel een hint. Persoonlijk ben ik meer van merken als Poor Boys World, Monello en Mothers en de wax die er nog op komt is Collinite 845.
Goedemiddag,
Ik gebruik sinds anderhalve jaar de producten van Meguiars. Gisteren heb ik enkel een waxlaagje gegeven aangezien ik vorige maand nog gekleid etc heb.
Toch blijf ik lichte swirls zien en zit erover te denken hem van het voorjaar een keer professioneel onder handen te laten nemen incl polijsten, omdat ik simpelweg dat niet eerder gedaan heb en ook de spullen niet heb.
Laatst bewerkt: