OIII 1.0 TSI Combi; DSG-7, Style businessline, Denim blue

B.Stuurder

Forumguru
Een collega heeft bijna dezelfde auto als jij, hij heeft alleen geen panodak en volleder achteraf laten plaatsen. Ik wist dus al wel hoe het op de auto staat en dat is 10x mooier dan op foto's en stalen. Maar ik heb toch gekozen voor het andere blauw omdat ik dat een wel heel erg mooi stralende kleur vind en ach, er rijden nog steeds meer zwarte, witte en grijze auto's rond.
Ik laat heel lichtgrijs, richting wit leer plaatsen, ook bekend met het spijkerbroeken verhaal, maar nu toch een keer gewoon doorgezet. We zien het wel! Leef gevaarlijk zeg ik! :deuk:

Prachtige wagen! Maakt 't wachten alleen maar moeilijker voor mij :D (kleine 2 maanden nog...)
Ben wel benieuwd naar je ervaring met de voorruit verwarming. Ik hoor helaas bij de groep die een streep moest zetten door de optie. Ik neem aan dat je nergens op geattendeerd bent en de optie onder alle omstandigheden gewoon kunt gebruiken.

Als ik zo naar foto 2 kijk denk ik toch sterk na over verlagen van de auto. Even kijken hoe 't me bevalt als ik 'm in 't echt zie.

B.Stuurder

Forumguru
Als ik zo naar foto 2 kijk denk ik toch sterk na over verlagen van de auto. Even kijken hoe 't me bevalt als ik 'm in 't echt zie.

Ik weet al wat je gaat denken als je hem in het echt ziet. Ik wilde dat niet eens, bij mij is hij al verlaagd voordat ik hem ooit gezien heb:laugh:
Zonder gein, je ziet een auto in de folder die mooi strak op de weg ligt, maar wanneer je hem dan krijgt, lijkt het wel een terreineagen waar ergens ver onder de auto hele kleine wieltjes zijn gemonteerd. Niet alleen bij Skoda hoor, ik heb dat bij andere merken ook gehad.

Majefloti

Forumguru
Gefeliciteerd @Planqgas erg mooie uitvoering en veel rijplezier! Nu snel een afspraak maken bij @Antera .
Wordt wek tijd dat Skoda bij blijft met "Simply Clever", een bekerhouder voor iphone 4 kan echt niet meer...

Antera

Donateur
Het mocht even duren, maar daar zijn nu echt de foto's.
- Sierlijstje RVS voor hendel stoelverhoger
- Multifunctionele pocket onder hoedenplank

Ligt het aan mij of staat deze wel erg hoog? lijkt wel op transportblokken te staan of hebben ze hem nog hoger gezet dan alle andere uitvoeringen?

wel super kleurtje. WEns je er heel veel plezier mee

Octavia32

Forumguru
Dank je. Tja, en dat chippie? Ik geloof dat er voor de 1.0 (nog) niets is.
Daarnaast weet ik niet of ik dat in de garantie durf. Hoewel... @B.Stuurder zei het ook al (in soortgelijke bewoording) : Live life to the max!
Jawel hoor....

http://www.jdengineering.nl/1-0-tfsi-95-110pk/

a54971745dec512c93d8384e9a480de1.jpg

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Planqgas

Actief lid
Ligt het aan mij of staat deze wel erg hoog? lijkt wel op transportblokken te staan of hebben ze hem nog hoger gezet dan alle andere uitvoeringen?

wel super kleurtje. WEns je er heel veel plezier mee
Ja, maar dat vond ik in de showroom ook al. Op zoek naar werk?

Ze hebben hem bij mijn weten niet hoger gezet. En dan vind ik het met de 18" velgen al een stukje minder opvallen dan met de originele 16".

Planqgas

Actief lid
Prachtige wagen! Maakt 't wachten alleen maar moeilijker voor mij :D (kleine 2 maanden nog...)
Ben wel benieuwd naar je ervaring met de voorruit verwarming. Ik hoor helaas bij de groep die een streep moest zetten door de optie. Ik neem aan dat je nergens op geattendeerd bent en de optie onder alle omstandigheden gewoon kunt gebruiken.

Been there. Dat wachten is inderdaad een opgave.
De voorruitverwarming doet inderdaad wat hij moet doen. Vanmorgen schakelde hij vanzelf in om de voorruit te ontwasemen.

Jammer dat je tot de "ongelukkigen" valt. Ik heb bij de oplevering nog specifiek gevraagd of het al duidelijk is wat de aanleiding hiervan is, maar hij kon het nog steeds niet vertellen.

Succes met het wachten...

Cordoba

Forumguru
Fraaie kleur dat denim-blue, dat je naar mij mening te weinig ziet. Wat de combinatie lichte stoelbekleding en spijkerbroeken betreft: dat hoort toch gewoon bij denimblue. ;)

Planqgas

Actief lid
Gefeliciteerd @Planqgas erg mooie uitvoering en veel rijplezier! Nu snel een afspraak maken bij @Antera .
Wordt wek tijd dat Skoda bij blijft met "Simply Clever", een bekerhouder voor iphone 4 kan echt niet meer...

Dank. @Antera zal mij tzt wel langs zien komen. :jaja: Eerst het stekje van die geldboom weer wat water geven en flink tegen praten. :maakmegek:

De bekerhouder voor de iphone is eigenlijk een multimediahouder. De telefoon kan immers in de "phonebox" worden geplaatst. Een uitkomst hoor!

micky

Forumguru
Wij hebben ook getwijfeld tussen beide blauwkleuren en topaz bruin.
Topaz is afgevallen, omdat wij dit met een beige interieur mooier vonden. Met kinderen en spijkerbroeken is ons dit afgeraden.
Race blue zagen we al erg veel op de weg, vandaar de denim gekozen. Hoewel ik er een beetje bang voor was hoe dit op een hele auto eruit zou komen te zien (we hebben dit alleen als een staal kunnen zien), ben ik bere enthousiast over de kleur. Zeker in combinatie met de chromen raamlijsten.

En laat die winter maar komen inderdaad. Ook vanwege het ijskrabbertje. :deuk:

Niet meer af laten raden in de toekomst dan, ik heb 115.000km gereden in 1,5 jaar met mijn raceblue met beige, 2 kleine meiden en dagelijks een spijkerbroek aan, eens in de 3-4 maanden een doekje erover en het blijft als nieuw echt!

Planqgas

Actief lid
Niet meer af laten raden in de toekomst dan, ik heb 115.000km gereden in 1,5 jaar met mijn raceblue met beige, 2 kleine meiden en dagelijks een spijkerbroek aan, eens in de 3-4 maanden een doekje erover en het blijft als nieuw echt!

Ik zal het onthouden. Ik vind het er altijd chic uitzien.

Bovenaan Onderaan