Beun12
Forumguru
en nog entree kosten ??

en nog entree kosten ??
Is die van jou ook magnetic Brown?
Jawel.....Toch geen S2 met een 1.8 TSI heh?
Het gaat om bouwjaar 2012, ik meen mij te herinneren dat vooral bj 2009 en 2010 last hadden van olieverbruik. Of heb ik dat mis?Ok.. dan zou ik even heel goed informeren of hij voorzien is van het nieuwere type zuigers en olieschraapveren. want anders ga je er niet gelukkig mee worden vrees ik..
Quote van Hartog:Het gaat om bouwjaar 2012, ik meen mij te herinneren dat vooral bj 2009 en 2010 last hadden van olieverbruik. Of heb ik dat mis?
Staat er in je boekje iets van kettingspanner vervangen?Hier een CDAA blok dat ongeveer 1 liter olie op de 15.000km gebruikt.
Niets mis mee.
In het onderhoudsoverzicht niets te vinden van vervanging van de olieschraapveren of zuigers.
DSG heeft wel een aanpassing gehad, net als de kettingspanner.
Passat van de buurman(zelfde blok + DSG en maandje jonger) doet 1 op 700km.
Staat er in je boekje iets van kettingspanner vervangen?
Maar of je met die dealer zaken wilt doen?@Thokozanoah : Geen idee of je eventueel interesse hebt maar bij Auto Hoogenboom Spijk een onopvallende gezinswagen
https://www.autohoogenboom.nl/skoda/occasions/Fabia/4497/skoda-fabia-combi-1-2-tsi-monte-carlo
Oude eigenaar heeft er altijd goed voor gezorgd ...![]()
Heb ik enkele decennia lang gedaan. Zou er zo weer naartoe gaan, ware het niet dat ik er tegenwoordig een 250 km vandaan woon...Maar of je met die dealer zaken wilt doen?
Want waarom niet? Enige uitleg bij z'n opmerking zou fijn zijn.Maar of je met die dealer zaken wilt doen?
Passat van de buurman(zelfde blok + DSG en maandje jonger) doet 1 op 700km.
Laat nou de SII ook geen DSG zijn....aangezien ik nu al ruim een maand probleemloos met de schakel auto van mijn vrouw rondrij, lijkt een automaat geen moeten meer.Is geen automaat dus niet interessant voor marcel...