RS 2.0 TSI DSG 2010

B.Stuurder

Forumguru
Ik kijk net op Autoscout, ik denk dat hij wel goed is gepositioneerd qua prijs. Hij is rijker uitgerust en toch goedkoper dan van de dealer. De andere auto's zijn niet vergelijkbaar.
 

Thokozanoah

Forumguru
Het klopt allemaal. Probleem is dat je echte liefhebber moet zien te vinden. Is lastig als menigeen sorteert op prijs/kmstand/uitrusting. Tel daarbij op dat er veel concurrentie is bij prijzen tussen 15 en 20.000.

Succes met de verkoop!
Dankje.....en als ie niet wordt verkocht rij ik er zelf nog een jaartje in:D Ik heb geen haast.....

En het is zeker een auto voor een liefhebber, die waardeert de uitvoering en de tuning.
 
Laatst bewerkt:

oco1979

Forumguru
Je moet dan eens op een nat wegdek rijden, dan pas kan je de 4motion echt waarderen. Ook in de bochten, ppffff, dat spel plakt op de baan (mijn broer heeft er eentje ;))
Totaal andere klasse dan een vRS.

Twas maar een klein stukje en niet echt snel,maar voelde al verschil met een voortrekker,kan dat niet direct verwacht.
VRS met 4X4 zou ideaal zijn.
 

Noord26

Forumguru
Ik kijk net op Autoscout, ik denk dat hij wel goed is gepositioneerd qua prijs. Hij is rijker uitgerust en toch goedkoper dan van de dealer. De andere auto's zijn niet vergelijkbaar.
Dat is ook mijn mening. Maar nogmaals; alleen voor de echte liefhebber. Iemand die niet merk gebonden zoekt is er veel leuks te koop.

Gewoon massaal delen hier op 't forum en social media.
 

Thokozanoah

Forumguru
GESTOLEN.......GESTOLEN

In de nacht 16 op 17 augustus is mijn RS gestolen voor mijn huis, mocht iemand mijn RS zien meteen 112 bellen svp!!
 

Thokozanoah

Forumguru
Niet te geloven zeg
Kom je ff in een "rollercoaster", allerlei gedachte komen dan in je op. Maar ook wat als de auto wordt teruggevonden, wat is ermee gedaan......gelukkig had ik minimaal prive spullen erin liggen, wat kleine dingetjes...en de autostoelen van de kinderen. Is nog niet helemaal doorgedrongen, eerst maar ff een bak koffie en van de schrik bekomen.
 

Thokozanoah

Forumguru
Had je thuis al geïnteresseerden via Marktplaats gehad?
Nee, allen via de mail en via het forum. Politie heeft de reacties via de mail genoteerd, reacties via het forum worden niet nagecheckt aangezien die vertrouwd overkwamen.
Maar de schrik zit er wel in, maar gelukkig is er niet ingebroken en zijn de sleutels aanwezig, maar toch wel wat angstig want dan hebben ze waarschijnlijk gericht gezocht en misschien wel rond het huis gepost. Wonen wel aan een drukke doorlopende weg, dus de auto viel wel op.....
 

Ridley

Forumguru
Nog wel even nieuwsgierig hoe de politie nu eerder als jou wist dat je auto was gestolen. Normaliter ben je zelf altijd de eerste doe het merkt.
 

Thokozanoah

Forumguru
Nog wel even nieuwsgierig hoe de politie nu eerder als jou wist dat je auto was gestolen. Normaliter ben je zelf altijd de eerste doe het merkt.
Auto is onder verdachte omstandigheden gesignaleerd, zodoende kwam politie aan de deur om de auto te checken. Bij bevestiging door mij dat de auto er niet meer was, werd er meteen doorgegeven aan de meldkamer en stond de auto landelijk als gestolen gesignaleerd.
 

CDK

Forumguru
Bizar dat de politie de auto signaleert maar verder voorlopig niets doet, of begrijp ik dat nu verkeerd?
 

Thokozanoah

Forumguru
De auto is gesignaleerd, of dat ze dat zelf hebben gedaan of dat ze een melding hebben gekregen weet ik niet. Ze gaven wel aan dat na bevestiging van diefstal de politie haastig op zoek ging.
Ik heb zelf lang in de beveiliging gewerkt en meldde vaak een auto die bv in de nacht rondreed op een plaats waar ik dat niet zou verwachten of met verdacht gedrag, dan belde ik ook uit voorzorg de politie, ik kan mij voorstellen dat hier soortgelijk is gehandeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Frank C

Forumguru
Als ze iets van plan zijn met de auto (kraak?) zullen ze niet lang wachten. Lopen nml behoorlijk in de gaten met zo'n auto.

Sterkte!
 
Bovenaan Onderaan