dat is dan niet veel geld voor een gespoten diffusor. Zie ik ook nog wel zitten voor op de vRS. Spijtig dat vadertjes-dag en mijn verjaardag al gepasseerd isBlinkt toch maar ik heb er nu al 30 foto's van getrokken en mij lukt dat niet om er een duidelijke mooie foto van te trekken met de licht inval. Het ziet er altijd donker uit. In ieder geval ziet het er veel RS achtiger uit dan ervoor![]()
ik zou haar de volgende keer in de Zeeman laten shoppen voor kleding. Dat is toch maar gewoon kleding???Ga ik morgen eens doen. Mijn vrouw verklaart me dan wel zot
. Ze vindt mijn RS enthousiasme iets te. Voor haar is dat ne auto. Dat wordt dus undercover
Heb mijn vrouw zover gekregen dat ik alles kies en zij gewoon mee betaald...Hahaha mijn vrouw heeft dat opgegeven na 28 jaar, dat wel.
mijn vriendin moeit haar ook niet in de keuze van de wagens. Bij de meeste aankopen gaat het bij ons als volgt: discussies over een nieuwe wagen (je ging toch deze wagen oprijden ?? !!!Heb mijn vrouw zover gekregen dat ik alles kies en zij gewoon mee betaald...
Wat denk je daar van??![]()
Mijn broer heeft een zilvere vRS. Best wel héél knap. Spijtig genoeg mag ik van hem geen foto's van zijn wagen posten. Wilt geen copycats na het zien van zijn wagenPas op ik heb mogen kiezen se. Haar enigste eis was geen grijze of zilver kleurige want dat vindt zij niet mooi. Valt nog mee qua eisen vind ik.
In het zilver zal je de vRS tweedehands niet tegenkomen, denk ik, buiten mss binnen 14 jaar de vRS van mijn broer :-)Ik vind zilver wel ok se maar ik ga de goede huisvrede niet breken voor een kleur. Haar favoriete kleur was zwart. Maar die kwam ik 2de hands niet direct tegen.
ik de mijne paar maand geleden 25k. Was vier maanden oud, 4000km. Heb de factuur gezien van de vorige eigenaar, 29k netto. Vond het een zeer mooie deal voor mijHeb er 24000 voor betaald en was 1 jaar en 4 maanden oud. Voor mij dan ook nog 70% aftrekbaar en dat als auto die ik 100% privé gebruik
idd, staat nog steeds op autoscoot (blijkbaar nog niet verwijderdStond die niet op autoscoot voor 27000 ? Ik heb zo ene gezien
heb op een andere foto gezien dat hij van Dutry komt. Toevallig diegene met 44000km?Ik vind zilver wel ok se maar ik ga de goede huisvrede niet breken voor een kleur. Haar favoriete kleur was zwart. Maar die kwam ik 2de hands niet direct tegen.
Heb mijn vrouw zover gekregen dat ik alles kies en zij gewoon mee betaald...
Wat denk je daar van??![]()