AC tion schoonmaakspullen plus wat extra's

EdK

Forumguru
De één geeft er honderden euries aan uit om die pedaalemmer op 4 wielen schoon en glimmend te houden.
De ander rijd een krasstraat in omdat hat toch maar een leasebak voor 4 jaar is...

En dan is er nog een grote groep die beide wel wil doen maar omdat als die zalfjes en poedertjes voor die wagen zo duur zijn haken ze af...

Wel voor die laatste groep is er nu een leuke folder van AC tion met gewoon leuke prijzen voor elke portomonee....

https://view.publitas.com/action-1/car-check-up/page/1

Level42

Forumguru
Goeie tip :)

Leuke folder ook.....mooi plaatjes.......bijvoorbeeld deze:

Je ZIET die meid denken......tsjongejonge.....vannacht kon'ie m'n G-spot niet vinden, en nou weet ie ook niet eens waar de motor van mijn Porsche zit !!!!!!

schermafbeelding-2016-06-26-om-17-42-09-png.52166

:deuk::laugh::maakmegek::tegek::yeah::yeehaa::thumbsup:

Bijlagen

• Schermafbeelding 2016-06-26 om 17.42.09.png
    Schermafbeelding 2016-06-26 om 17.42.09.png
    504,5 KB · Weergaven: 294

Rallye

Forumguru
Misschien moet hij toch eens op het plaatje ernaast kijken: de hydraulische potkrik. Gaat het toch nog lukken.....

Goofy@5E

Forumguru
Als ik die folder zo bekijk, zou ik durven zeggen dat ik al aardig veel action spullen in men garage heb staan, juist......die blondine heb ik daar nog niet zien liggen, of is deze folder alleen geldig bij onze noorderburen :deuk::deuk::deuk:

EdK

Forumguru
Tsja @Goofy@5E je kijkt weer verkeerd.... die blonde ligt namelijk niet.... ze maakt met der zachte billetjes en der spijker kortebroek krassen op je wagen...

Level42

Forumguru
OMG, het wordt echt te erg met me....ik heb zo'n setje ventieldopjes geplaatst (uiteraard de zwarte.....) en ......nou....dat ziet er eigenlijk best aardig uit :D:D (OK, ik bel zo m'n shrink....)

Heb 2 van die LED waarschuwingsdisks gekocht, natuurlijk volledig overbodig met 2 gloednieuwe Skoda's (hoop ik) maar je weet het nooit....

Getwijfeld over de doekjes en nu zegt volkomen toevallig mijn broer gisteren tegen me dat hun insectendoekjes echt super goed werken om het gebruikelijke kerkhof op de neus van je auto te verwijderen.....nja....alsnog maar even halen dan :D

EdK

Forumguru
Ach die LED waarschuwingsleds zijn ook leuk speelgoed voor de koters op hun fiets...
Of op de camping in de tent....

Er komt een fantasie bij ze naar boven....
En zonder dat ze het doorhebben weet jij waar ze zitten...lopen..

milanseegers

Forumguru
Mijn Fabia gaat al keurig 120000km op de techno 5w30 olie (a 3,50/liter) en de koelvloeistof. Motor spint als een zonnetje. vervang het spul weliswaar steeds om de 10000 km en dat hoef je voor deze prijzen niet te laten. Osram lampjes geven prima licht.

Goofy@5E

Forumguru
Heb ondertussen ook al heel wat spullen uit Den Action en moet zeggen , nog niks bij waar I ' van zeg das is nu is nest seg, kuis men o3ke al een hele tijd hunne shampo met wax en hunne velgen cleaner, gewoon top spul volgens mij, en die prijs ........goe zot as ge die andere prijzen ziet, heb eens een bus van mq gekocht en ik zie geen verschil met die van Den action , just mijne portefeuille daar voel ik het in,

GJ M

Forumguru
OMG, het wordt echt te erg met me....ik heb zo'n setje ventieldopjes geplaatst (uiteraard de zwarte.....) en ......nou....dat ziet er eigenlijk best aardig uit
Heb je hier wel eerst kopervet aan gedaan? Anders krijg je ze straks niet meer los...

Bovenaan Onderaan