Superb 3 Mijn nieuwe trots, met een klein missertje..

Na vijf maanden wachten, een maand eerder dan verwacht, is hier dan mijn nieuwe trots.
Skoda Superb Style 1.6 CRTDI.

b5cd154ac8a8d0c2e1b5d1477768beff.jpg

37092a6147bb5485660b17704d282ceb.jpg

Hij rijdt fantastisch, de hoeveelheid technische snufjes zijn overweldigend. Adaptieve cruise control is heerlijk, lange assisist en blind spot detectie is handig, net als snelheidsborden herkenning. De vele mogelijkheden van de Columbus zullen nog enige weken duren om goed onder de knie te krijgen, maar komt vast goed.

Alleen één foutje bij de bestelling :(, ik ben vergeten de parkeer sensoren voor erbij te doen. Iemand tips waar je deze achteraf kan laten inbouwen, zodat het ook op de navigatie te zien is?

Laatst bewerkt:

fiestaman

Forumguru
Gekocht in Sint-Stevens-Woluwe zie ik.

Mooie wagen, jammer vd sensoren.

Zoals s-line zegt, er zijn bedrijven die het doen. Ikzelf weet niet welke jammer genoeg

Rallye

Forumguru
Mooie wagen. Kan de verkoper nog iets voor je doen? Geen PDC op zo'n groet wagen, is toch ook een beetje zijn fout: dat hoort er gewoon standaard op, en als dat niet zo is, moet het onderdeel van het verkoopgesprek zijn.

Tja in januari stond het in de optielijst. Dacht dat ik het er als eerste bijgezet had maar helaas. Ach het is zoals het is, volgende week wordt het gefixt.

Monteur75

Actief lid
Wordt niet aangesloten op de navi. Parkeerregelapparaat wordt gecodeerd dat hij het zichtbaar op de navi zet. Maar dat Was het al vanaf fabriek. Ze hebben dus alleen gecodeerd dat er nu ook voor sensoren zitten. Maar inderdaad vreemd dat dat niet standaard erop zit. Was datduur geintje achteraf laten monteren? Nieuwe sensoren en spuiten in kleur Is behoorlijk duur lijkt mij.

Ik heb een s3 op mijn werk staan. 16k km erop. Koppeling versleten! Wat die bestuurder uitgespookt heeft geen idee nog

AdB

Senior Member
Of hij heeft tijdens de vakantiespits urenlang met een dikke caravan achter de auto filegereden voor de Gotthardtunnel. Dat is ook een aanslag op je koppelingsplaten zo weet ik uit ervaring..

Bovenaan Onderaan